Tuesday, October 4, 2011

Ok dan Baik lah...!

Salam,


Sebelum ini gua ada letak shoutbox.., lepas tu gua buang atas sebab-sebab tertentu..

Tapi gua rasa ramai blogger lebih sukakan blog yang ada shoutbox berbanding dengan yang tiada shoutbox., ada banyak sebab gua rasa..antaranya untuk tinggal jejak kononnya yer dak..??

Tapi ramai gak tak suka cara tinggal jejak setakat di shoutbox..., katanya tak iklas tinggal jejak, tapi bagi gua tak kisah la iklas ke tak yang penting ada la tempat untuk tukang singgah menaip apa2 yer dak.., tak baca entri pun takpa la sebab sedar bukan semua entri kita best orang nak komen...hahahaha

Blogger yang tak letak shoutbox pun tak boleh nak disalahkan kerana blogger yang ada shotbox ini si haters memang suka membuat onar di shotbox.,

Lantak la blog orang lain, yang gua pasti gua ikut jer la keputusan Poll Gua minggu lepas iaitu lebih ramai suruh gua letak Shoutbox.


**************

Masalah sekarang gua dah lupa cara nak letak shoutbox...hihi...,


Lagi satu poll gua menanyakan blog ini berat atau tidak.., dan keputusannya




Lebih ramai mengatakan tidak berat..gua rasa disebabkan gua letak 1 post setiap page...tp mcm tak best la pulak..hurm..


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : sibuk betul sekarang ni...dulu gua penyibuk...hurm..

29 Orang Memberi Komen & Pendapat

rasanya sama je
x berat mane pun

up to blogger their self..hehehe

orang tak letak sbox ni kerek dow.hahaha

orang tak letak sbox ni kerek dow.hahaha

apa cerita kenduri hari tu?

maaf tak dapat datang... kena g hantar pak sedara naik haji :)

aku tak kisah pasal SB tu ... aku bkn nye suka kentut pun

xkisah ada shoutbox ke tak...sbb kalau bw mmg xcari SB...baca entry n komen =)

pehal si naz tu smpai double komen..huh..

xde shoutbox tu org xbest kan kan kan jang kan??cer cari yg xde shout tu..haha

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/10/yeayyy-naik-gaji.html

adanya shoutbox menjadikan blog ini busuk...ramai la org kentut kt situ termasuk akak. Tak kisahlah busuk pun asalkan bahagia, ye idak?

elok la tu jang leh aku letak jejak pastu peminat2 ko leh terjah blog aku yg seperti semut..blog ko ibarat gajah ..mcm langit & bumi

so far xde berat pun..ok je..

kaw lagi berat dari blog kaw jang =.=



jom singgah sini sat
Eddy Interview Retis: Roxanne

kau letak shoutbox kurang komen...haish...nak buat camne... terima je la... kikiki..

cma na nak letak eh? aku pun lupa.. haha

salam...biasa jer kot letak shout box tu x berat mane pun kn...:)

tak berat la blog nie..ok je..
ok la SB tu..penambah seri blog nie.

ekceli blog lu berat jang. saket ati wa nk bukak blog lu. pastu bile da full loading entri lu merepek. pehh panas ati wa ;D

jarang dah nak nmpk entry ujang.betul² cibuk nie..

eh, bkn wa da komen ke td. pesal xde ek?

Biasa je kot..x sampai 1 kg la..:P


EmoticonEmoticon