Friday, October 7, 2011

Nak Berak Pun perlu Kecoh ker..??!!

 Cerita ini pasal BERAK 

gua copy paste.!!

 Ini gambar Naz


*********


Satu hari ketika dalam perjalanan balik dari Ipoh, ramle singgah sekejap di KLCC.
Ada sesuatu untuk ramle beli. Ketika ramle sedang mencari barang dibeli, tiba-tiba perut ramle terasa memulas.

Apalagi ramle pun terus bergegas ke tandas yang terdekat. Masuk saja ke tandas ramle tengok ada 3 bilik air. Bilik air yang di tengah bertutup, jadi ramle pegi yang disebelahnya. Baru saja die duduk, ramle terdengar orang dari sebelah bersuara,

"Haa, camna sekarang ?" ramle pun bukan suka nak berbual dengan orang yang tak kenal. Entah macamana untuk tidak menghampakan orang, akhirnya die balas juga,

"Ok gak ler".

Kemudian suara tu bertanya lagi, "Kau nak gi mana ni??" Iskk... ramle mula rasa musykil tapi die balas,

"Aku nak balik, singgah sini nak beli barang sikit"

Lepas suara tu bertanya lagi, "Bila kau nak gerak ni??".

ramle selamba jer kata, "Lepas aku sudah ni, habis beli aku chow la".

Kemudian terdengar lagi suara org sebelah tu berkata "Hei, aku call kau balik lepas ni, tiap kali aku tanya soalan kat kau, mamat bodo sebelah aku ni asyik jawap jer!!!


*************


Moral of the story

- jangan menyampuk time orang bercakap.

- berak tu sila la kusyuk baru best ~ ~


p/s : gua  pernah alami situasi lebih kurang di atas..



16 Orang Memberi Komen & Pendapat

tu la ujang, jangan suka nyampuk org cakap..hehe

haha..konon nk jd peramah sekali salah time la..dok menyampuk tu pehal..huhu

dah pernah bace dah lawak ni .. kalau tak silap kat majalah mastika ..

cakap malam, dengar dengar.
cakap dalam tandas, kena pandang pandang..hehehe

errkk..ada kaitan tak?

perghh gambar tu potong stim time nak makan ni..huhuhu

apesal hang tak buat2 berbual gak dlm telepun...
ape dia tau..
kah4444

shit! shit!! aku tengah makan ni!!:P


EmoticonEmoticon