Wednesday, October 5, 2011

Hari kurang ayat (RABU)

Mentang-mentang dulu masa mula berblog aku suka kentut di shoutbox,...ada orang kasi gua gambar ni...



p/s : student cuti bila ek....bosan betul melayan student ni..derm..!! sibuk wei..!!!!!!!



19 Orang Memberi Komen & Pendapat

haa kat kuala sg baru ada 1 pulau nama pulau ko***

hahaahaha ce teka ce teka

org2 yg gemar kentut silalah ke sini

perhambat je la student2 tu soh balik rumah...haha

Sebelum pegi 2 Pulau tu baca entry ni tau

http://amyadria.blogspot.com/2011/10/jangan-malu-untuk-kentut.html

Sape le blogger dot dot dot tu?

kt lgkawi tu..fist time dgr kelakar gak..haha

kat langkawi ke pulau tu ..pesal aku tak panh tau punnnnnnnn

Hurmmm.... kalau kentut sure tak mengaku punya nie...keh3x

menipu ja, dah la pulau singa besar pulau singa kecil. aku penah pegi, saja nak gebang. haha

menipu ja, dah la pulau singa besar pulau singa kecil. aku penah pegi, saja nak gebang. haha

mesti ada cerita di sebalik nama tuh!!...saya pun x penah sampai lagi ke pulau tu walau dok kat langkawi..huhu.


EmoticonEmoticon