Wednesday, October 5, 2011

Fak.. ..versi 7

Fak versi 7





Gambar Lisa Surihani di atas bukan melambangkan dia awek gua.., gua rasa ramai dah tahu yang Lisa Surihani bukan awek gua yer dak..?? (perlu ke gua bagitau..hahahahaha)

Tajuk Fak yang gua gunakan bukan untuk mencarut atau memaki seseorang.., gua bukan seperti NAZ yang sesuka hati nak maki orang...ang kenal NAZ tak..?? tak kenal bagus..

Sebelum gua mencarut lagi banyak bagi gua huraikan FAK VERSI 7 ni....pejam celik dah masuk ke versi 7 dah ek...hihi


4 fakta tentang mata dan lidah:


Fakta 1 :

Anda tidak boleh menjulingkan mata sambil menjelirkan lidah anda dalam satu masa…


Fakta 2 :

Setelah membaca Fakta 1 kamu dengan bodohnya mempraktikkannya


Fakta 3 :

Setelah baca Fakta ke 2 anda tersenyum pahit ….dan berkata dalam hati “ Eh Sial La Puihhh! aku dah terkena nih ! ” ataupun  "macam bodoh jer ujang ni..."




Fakta 4 :

Setelah anda membaca Fakta 3 anda berniat untuk copy lawak bodoh ni kepada geng anda yang lain untuk kenakan diaorang seperti anda yang telah terkena.


****************

Fakta yang paling utama ialah 70% pembaca pernah baca mengenai fakta di atas tapi masih mahu baca...



Sekian...Peace (~_^)v


p/s : fakta terkini ialah anda semua memang cun dan hensem...!!!!!!!!

38 Orang Memberi Komen & Pendapat

dh standby utk lebih b'hati sebelum t'kena spt FAK2 yg sebelum ni :p

fak lu ujang. hahahahah no 1 hingga 3 gua buat. apa sangat yg gua mampu, mencarut jela. hm

sesuatu pasal headerlu yg menarik. gua boleh conteng muka lu. puas hati

hahaaaa..tak sempat buat...

selamat!!!

HAHAHAHAHAHA , terkena ! malu bace fakta no 2 ;)

kira aku selamat la kalo tak terkena? perghh.

peh siot. HAHAHA. tak buat pun, sebab dah tau :P

no 1 bole buat je.

aah la ujangmula2 mmg buat .then bace no 2..
kahkahk

kihkih buat malu kaum je! jatuh my waterface!

hak tuih.... seb baik aku dah tau bab ko nk kena kan org tu ..hahaha so aku baca je ...

http://mysweetzlife.blogspot.com/2011/10/bini-lan-petpet-comey.html

fakta,

aku tak cuba pon walaupon aku tak penah baca ini sebab aku tau kau nak pedajal.. haha

neway.. aku memang selalu buat mata juling sambil jelir lidah bila aku nak sakitkan hati orang. So, tak payah cuba memang dah tau boleh je.. kau tipu, haha

akulah org yg terkena tu..thnx!

cehhh....fakta 4 tu tak betul...hahaha

fakta 4 tu akak tak buat tau! hehehe

fakta terkini
kaloi memang ensem hahah

fak yang last skali...saye suke conteng muke ujang...

fak2 ni kan bile buat rase makin comel je.. kehkeh

hahaha mmg sengal habis ujang nih. ada patut no.1 sampai no.3 eden pergi buat gak :D mengundang betul. kahkah

lps ni akan lebih berhati-hati dgn semua fak-fak yg kau buat...aku terkena...grrrr~

gua baca tajuk je,hahahahaha :P

ku suka fakta yang terakhir tuhh .. terfaktab sungguh . hahaha

puihhh.
memang gua praktikkan. derm. haha.
terkena.


EmoticonEmoticon