Wednesday, September 7, 2011

Kesian Orang Asli Ni...(13 sx)



Gua baru-baru ni pergi melancong ke perkampungan Orang Asli di sebuah Negara bernama Nameck.

Orang asli disana semuanya hebat-hebat...tapi kesian...,ada di antara mereka tak pernah tengok kamera so gua amik la gambar dorang menggunakan kamera Nikon D3100 untuk simpanan peribani..


~

~

~

~




*************



Duduk : Bro Monday


*************


Selepas gua amik gambar mereka gua berborak kejap


Ujang : dei tambi.., gambar kamu saya sudah ambil..,nanti masuk blog saya tengok ok..??

Orang Asli : ok...ok..( serentak jawap)

Ujang : tau ker blog saya apa

Orang Asli : ok...ok..( serentak jawap)

Ujang : derm...sah2 tak paham bahasa melayu korang ni kan..??

Orang Asli : ok...ok...(serentak jawap)

Ujang : !@#&!(#&@(!)


Lepas gua malas berborak dengan mereka..gua terus blah...siapa yang nak berkenalan dengan orang asli tu sila la klik pada nama mereka

Sekian...Peace (~_^)v

Versi 1 klik SINI <--
Versi 2 klik SINI <--


P/S : nak buat entri wordless wednesday, tapi tak jadi lessnya...hee



29 Orang Memberi Komen & Pendapat

ahahah.. abeh posa den ujang oiiii. hahahaha

hape ke ganas sangat yang ujung tu... siap ikat lagi

hahaha aku terselamat seb bek... sangkut buluh yg xtahan tue...

eh ehh....boleh tahan kuat yg no.3 tu ye sampai boleh sangkut buluh!

yg duduk tu macam arwah din beramboi muka dia..

yang paling kanan tu, senapang kayu dia mesin mahal tuu....

adesss...gile PERGHHHH gmbr ni..!!

ujang : macam haram...gelak guling² bila ai baca entry ni!!! koh koh koh

hahahaha... tak boleh blah betul!
lawak gilerrrr!!

kahkahkahkah!!!!!!!

sensored wehhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! euuwwwwwwwwww

salam ujang....aduhhhhh wat klakar jer ujang ni....yg lain ok satu je....

heheheh...ni kes x sensored waaaaa gempak...:)

Hamzah paling cun...adoih

http://amyadria.blogspot.com/2011/09/pada-suatu-hari-3-makhluk-allah-iaitu.html

haha xleyh blah bro ptot aja care2 pakai seluar kecik wee ;)

omaigod gelinya yang kanan skali tu...abis pose aku...hueewwaaaa

bahaha! pesal hamzah ian kene paling dasyat??

giler ah ku tertengok gambar sexy nih haha..

giler kentang !!!!


EmoticonEmoticon