Tuesday, September 13, 2011

Kalah Upin dan Ipin



Gua rasa 92% rakyat malaysia kenal UPIN dan IPIN yer dak...??

Dan kalau sebut Upin dan Ipin pasti dalam kepala otak kita akan sebut


" eeeeeeeee comelnya budak ni...."

" kan best dapat anak pandai cakap macam upin dan ipin.."

" sukanya...."


Gua sebagai insan normal pun tetap setuju dengan kecomelan Upin dan Ipin...,


Kejadahnya gua sebut pasal Upin dan Ipin ni...???? kemain panjang mukadimah..hehe


Ni gua nak poyo tunjuk gambar gua masa darjah 1 so umur dalam 7 tahun...suka pulak gua tengok gambar gua yang comel masa kecik-kecik...


Terima kasih  Alan TAG gua di Facebook gambar kita masa darjah 1...('',)



Haaaaaaaaa comel kan..siapa hebat cari gua yang mana satu...??? hehe

Klu dia yang paling comel...hahahahaha


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : sori kepada kwn2 yang gua tak balas jejak...gua sibuk sikit sekarang..jarang on9...=(



30 Orang Memberi Komen & Pendapat

mmg comel smpai tak nmpak mane satu ujang nye wooo huhu

tah aku pun naik juling tgk ...comey nye.....

Lorr...ada gambar ko ker...ingatkan gambar hiasan je tadi....ahaksss

yg paling skema itulah ujang..hahha

ala...kecik sgt gambar, pyh nak kesan :p

ala....payah nak kesan ni....kanta please

ishh manelah nak jumpe. kasi besar gambar tu

uhhh. puas tenong.
tak jelas lah ujang oi.

yang duk bersandar macam anak raja tu ujang kot...huhuuuuuu

gambar jauhhhhhhhhhhh..hahaha tak dpt nak detectt yg mana satu upin ipin versi ujang..wahhahahaa

comel...betul3
apesal kaki Ujang tak sampai tanah...heheh

mesti yang duduk atas kerusi tu! heheheheeee

ramai n kecik jeh semua..memang tak nampak ah

kecik dowhhhhh terkebil2 aku mencari...-.-'

ramai sgt yg pakai tudung..x dpt detect sgt heeeeeeeeeeeee

comel gilakkk sampai rabun tak jupe cari =p

bila klik gmbar pon xnmpak. -__-

aisehmen, mknanya xcomel lettew. haha

aku rasa noh hujan tu dulu tiru rambut budak pompan zaman ni kot.mcm nak sama ja, muahaha

cutenya,,naik juling mata tengok.


EmoticonEmoticon