Monday, September 5, 2011

Ayat Jiwang Filem Korea

wintersonata

Gua pasti 80% blogger di muka bumi Malaysia ini meminati cerita Jiwang KOREA yer dak..., di kesempatan ini gua curi entri dari blog jiwang ABANG NARA dan gua kongsikan di sini...=)


Ayat jiwang korea ni kalau lu orang yang nak gunakan mesti membuatkan chikaro awek di luar  cair dengan kata-kata yang di susun...heee

Moh layan versi 1 ni dulu ek...kalau rajin praktikkan...('',)


***********

Situasi 1

Tangan anda memegang si chikaro dengan rapat. Pandang matanya dalam-dalam. Bawa tangannya ke dada anda yang berbulu sambil meluahkan ayat ini. Pastikan ayat ini dilafazkan dalam satu nafas untuk keberkesanan 100%:-
"Saya tidak tahu siapa di dalam hati awak tetapi dalam hati saya ada awak."

**********************


 meh like page saya ni pemalu orangnya





Sekian...Peace (~_^)v

p/s : tak jiwang tiada la ERTI KEHIDUPAN...=)

18 Orang Memberi Komen & Pendapat

err . bole dipercayai 180% ke ayat ni biasanya ada dalam cite korea ?

=,=

Erkk...xcukup jiwang nehh...lagipun 1 je ke??igt byk tadi.,..hehehe

suka plak aku ayat jiwang tuh.....hahhahaha..

pergh.darjah 5 laayaaannn winter sonata ooo.melalak2 ooo. hehe nostalgik tol

walau pakai slua koyak ...

tapi dlm hati masih ada taman ..itu pasti ....:)

mne lagi?? hahaahah..satu xcukup laa..

http://www.youtube.com/watch?v=f4kx0yMmgXo&feature=channel_video_title
ni baru ayat power

ahahha..kak yana cakap ang tak jiwang!

tak ramai lelaki yg jiwang, salah sorangnya dot dot dot dot dot


EmoticonEmoticon