Wednesday, August 24, 2011

Wordless Rabu (Rindu)


Hurm........!!!!!!!

Tak Penuh

Gambar Penuh



Gua amik gambar ni pun sebab google tadi...amik dari blog orang lain...

Siapa yang dah lama kenal gua pasti mengenali gambar di atas.....rindunya.....~ ~


Sekian..Peace (~_^)v


p/s : gua rindu reader blog gua gak..ramai dah hilang..

26 Orang Memberi Komen & Pendapat

Kalau rindu header tu,silalah bertukar tukar sesuka hati.. Haha

Psttt ! Reader kamu sume buzy shupin raya kot ! :)

ramai yang bizi buat biskut raya.. :)

akak ingat header ni...cool!

akak ada je...setia mengunjungi blog kamu! heheheeee

reader datang senyap2 je jangg

header tu lawa dr yg skang nyer...hehe sgt klasik bro

rindu bertandang lagi....bla bla bla.....rindu rinduan plak ujang nih...hehehe..

header dulu klasik + smart
header sekarang koya but superb!

rasa macam pernah nampak template nie , tapi di mana ya ?

gua tengok header ujang nie. ingat ujang maso bujang-bujang dulu ! kih3 :D

teringat mase mule2 join segmen ape tah kat blog ujang..time tu baru kenal ujang..
dengan header atas tu la..gamba vespa huhu

kak liza pun suka header ujang yg lama tu.. nostalgia dgn vespa tu.. eh.. dekat2 aspa gak ek.

suka komen korg..=) nanti gua balas

mungkin reader tak hilang.
tapi cume jadik silent reader kot.
macam aku. ^^

ler.. ada je ni.. kalau lambat reply tu tongah sibukler tu..

ehh cm kenal,.hahah
rindu jugakkk,.*tetiba,.=p

<-- reader setia dah mai dah!!

kalo hilang tu mungkin ........UJANG jarang ke blog mereka jugak kotttttt???hee^^































































tapi sebenarnya.... hilang pengkomen xsemesti nya dia xBACA ENTRY2 best ujang...huhu^^

header yg lama ni lagi lawar bro. :D


EmoticonEmoticon