Sunday, August 21, 2011

Penat....~ ~

 Gua sangat penat....!!!!


Bukan beromen bersukan jer penat tau.., tapi makan pun penat...hihi


3 hari berturut-turut gua berbuka puasa secara percuma di 3 tempat yang berlainan sejak hari khamis hari itu, bermula di


Hotel Residence, Kuala Lumpur International Hotel dan Headquarters CNI..


Kenapa percuma..?? sebab orang berlanja la..hihi, apa yang gua nak ceritakan ni bukan sebab dapat makan free tapi punya la penatnya makan di luar ni...grrrr Lain kali gua tepek gambar makan diluar di setiap tempat dan aktiviti yang ada.., walaupun Yana dah tepek di blog dia, gua tetap akan tepek gambar di blog gua sebab gua nak poyo bergambar dengan artis....('',)




Dah macam entri pompuan pulak entri gua ni...hahahaha, sebenarnya gua nak upload gambar tadi, tapi line internet agak jahanam pulak sekarang ni, so gua bebel la ayat2 yang agak jibauk ni


Owh..sebelum gua lupa..,gua dapat ilmu baru malam ni..sebenarnya dah lama gua tahu tapi gua tak amalkan.hee, ilmu yang gua maksudkan ialah "jangan kencing berdiri" akan gua olahkan di entri suatu hari nanti (saja tulis takut terlupa)


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : apa jadah punya bebelan pun gua tak tau ni...nasib baik hari minggu tak ramai org online..hee, bye



17 Orang Memberi Komen & Pendapat

jangan kencing berdiri ? zzzz ..cepat la tulis entry tu

tapi nenek on9 :D hahahahahahahahahhahahaaha :D

terkebil kebil aku baca..1 pon xpaham

hahaha..ngantok la..lenkali boh la banyak2 gambau....hehehe :PP

jangan kencing berdiri mahupon berlari =P

hah,sy on9..haha..bebelan yg menarik xpe..msti org bca..hehe

memang pun kita digalakkan utk kecing duduk agar air kencing takda yang tertinggal.. heeee..

Bro..bila nak buat majlis berbuka puasa bersama blogger pulak?

hahahah aku on9 ni ujang ..
har har har :D

oklah tu..baby nak makan besar..tak nak susuhkan mak bapak dia memasak :P hihihiiiiiiiiiiiiii

nape tak ajak sekali .. nak jugak brbuka dgn artis hik2x

argh...entri bongok jer ni...internet mcm jahanam

argh...entri bongok jer ni...internet mcm jahanam

jgn kencing berdiri... byk setan yg menadah... *(^_^)*. jaga perut ye... takut sama naik dgn yana nanti.

untung la dapat makan free...penat makan la ni kan..kan..haha..


EmoticonEmoticon