Friday, August 26, 2011

Jerung Garang

Sebut jerung jer mesti orang dah terbayang macam mana garangnya binatang ni ye dak..??

Tapi apa yang gua nak cakap ni bukan pasal binatang..., tapi pasal seorang blogger yang nama blognya SARANG JERUNG ('',)

Mamat ni gua baru jer kenal..dan dia mula berblog tak silap gua Januari 2011 jadi bermakna blog gua tua sebulan la dari blog dia...hehe

Biodata Din Jerung


Nama : Ahmad Izzudin bin Abdul Razak

Nama Ganas : Din Jerung

Tarikh Lahir : 15 Mei 1988

Tempat Lahir : Terengganu

Tempat tinggal : Terengganu juga..

Kerja : Akan bekerja nanti

Artis Kegemaran : Amir Raja Lawak dan Ujang9897

Sila like page yg menggerunkan ni: http://www.facebook.com/SarangJerung


 ****************

Dari segi blog gua tak reti nak review sangat.., sebab dia guna wordpress so gua kureng sikit pasal wordpress ni..('',)

Lagi satu gua memang kurang suka kalau guna readmore.., tapi penggunaan readmore penting untuk mendapat Pageview, terpulang..('',)

Siapa rajin terjah la abang hensem Jerung kita ni...('',) kasi salam perkenalan dekat beliau... kita blogger ni bagusnya saling kenal dengan positif yer dak..??

Bukannya kita ada blog tapi suka sibuk mengata blog orang lain..sampai status Facebook pun duk cerita kutuk orang..orang sibuk pasal raya tapi dia sibuk kutuk orang..jangan la jadi blogger bangang ('',)

Ok la...dari gua nak cerita pasal din kang tercerita pasal blogger lain...jadi sila la terjah la



Sekian...Peace (~_^)v

P/S : pengenalan kawan baru di blog merupakan keseronokan kita..


18 Orang Memberi Komen & Pendapat

garangnye gambar tu..takottt.. eh..pakcik..raya jemput datang umah okeee :)

jerung..nmpak panas dan mengganas..aumm.aumm

muda lgi muka matang... hoho... hai salam perkenalan.. leh ngurat?;D

This comment has been removed by the author.

silap log in acc plak. sebab tu aku delete komen atas. komen aku ialah

err ada org sebut garang ke kat sini :3

hye adik jerung..awk nk jadi adek ipar ujang x?? lalala~ =P

garangnye.. seram nih~~!

garangnya muka dia....mcm jerung tu jugak..hahaa..

x garang pon muka si jeurung tu. hahak

aku salah bace tajuk entry ni JAGUNG GARANG .. adoi buta dah nihh . wakakaka

tengok muka rawt2 jadi alien dah !
http://inibelogterabor.blogspot.com/2011/08/seronok-kan-bila-muka-kita-berubah.html

apesal cam familiar jerr Din Jerung nih?...


EmoticonEmoticon