Wednesday, August 24, 2011

Fak....!!! versi 4

FAK versi 4



 
Kali ini sudah sampai versi 4..., untuk FAK sebelum ini sila rajin-rajin wusha ok...heee..,

So minggu ini gua  keluarkan lagi entri edisi FAK......


Ade 3 fakta ~ ~




Fakta Pertama :

-Manusia normal tidak boleh menyentuh keseluruhan giginya menggunakan lidahnye sendiri..try laa~

Fakta Kedua :   

- Ramai Owg try sentuh keseluruhan gigi masing-masing dgn lidahnye..

Fakta Ketiga :

Fakta Pertama adalah auta~ Hehe..


Sekian...Peace (~_^)v

Fak versi 1, Fak versi 2, Fak Versi 3


p/s : siapa baca blog gua dia baik hati..., ini fakta


31 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahahaha...aku dah try =.=

cett...terus coba....seb baik dlm cubicle xde yang perasan sangat

seb bek aku x bc tros komen..hahaha

aku boleh sentuh keseluruhannya.
fakta pertama sangat auta. haha

pndai mai psychology. :)
aku tk leyh nk sentuh yg blah kiri smpai abes !

nmpak nya aku tak normal.. coz bleh sentuh semua.. hahaha

Fakta keempat

Dalam hati aku berkata "hehe macam mana lah aku boleh terkena"

kehkehkeh.. sambil baca terus buat lak tu.. hahaha..

uwaaa..fakta kedua sgt tepat..^_^

bila baca fakta pertama, tak percaya!

bila baca fakta kedua, percaya sebab terus buat! hehehehee


akak baik hati kan? ;-)

peerrgghh hati panas dah cuba cuba dia auta..huh!!

ko buat versi sopan ni. patutnye kasi kasar sket.wakakaka

penat lidah aku pusing kiri kanan, atas bawah
dermmmmmm!

ye, akak mmg baik hati (sbb bc blog ni)

haha .. aku tak buat pn ..
sbb malas r puasa2 nk sentuh2 gigi :D
ahahah

saya lah yg baik hati itu,.. opss, apakah???

gua baca sampai habis dan gua tak buat pun

fakta ke 2 x jd fakta coz dah terkene sblm ni..lala


EmoticonEmoticon