Thursday, August 18, 2011

Bosan atau Rasa Macam Jibauk gila..!!


Ketika gua mengalami emosi yang tidak stabil , hidup rasa bercelaru , segalanya tidak terurus..., gua akan muhasabahkan diri dengan berkhalwat...maksud gua berkhalwat ialah bersendirian la gila..grrrr


Selain itu gua suka menconteng...tapi itu dulu zaman-zaman sekolah, sekarang dah nak jadi bapak orang gua dah buang sifat conteng-conteng ni..kalau gua teruskan perangai menconteng mesti dan jadi macam mamat jepun tu...hee


Zaman semakin matang ini nak jaga emosi kita haruslah dekatkan diri kepada tuhan kita yang satu iaitu ALLAH...('',) selain itu kita kena selamkan diri kita dengan kata-kata motivasi



"Bahagianya hidup seorang muslim itu. apabila ditimpa kesusahan dia bersabar. Apabila di berikan kesenangan dia bersyukur.."


Sekian...Peace (~_^)v



P/S : sebongok-bongok gua pun, gua masih ingat ALLAH..


21 Orang Memberi Komen & Pendapat

tuhan tak akan uji kita kalau dia tau kita tak mampu nak hadap..kan

dulu budak nakal,
skg budak ada akal..good2..haha

ujang,ko ada big problem ke?
doa byk2 jang
dalam bulan ramadhan ni insyaALLAH doa makbul
ktrg semua doakan ko tabah ya...

ujang insop..hehehe

tang ingat Allah tu y terbaik.. walaupun bongok, still ingat Allah.. Alhamdulillah..

Suka menconteng yer?patutlah header tue boleh diconteng.hehe..blog nie ada selucah2 entri tapi masih ada imannya...heheh

Entri Terhangat!! :
Gempak - Ikan Terbang !!
Kelakar Habis - Kenapa Mak Benci Adik??

erk terharu bc entry ko ujang..pulanglah ke jalan yg benar huhuhuhu gurau je

jangan bile susah je nak ingat tuhan,,nanti tuhan pom akan selalu lupe kat kiter..pegi berkhalwat lagi!!hehhehhe :P

mudah-mudahan kita semua diredhai Allah.. Amin

uikss...ade lak ckp diri bongok. x elok la ujang.. ckp la kurang pandai...

bgus la mcm tue..berkhalwat selalu2 k ;)

owh.. nak pi b'khalwat la jugak XD

apa keadaan sekali pun kita mesti sentiasa ingatkan Allah SWT..

best pe jd mamat jepun aka zackzukhairi tu.tp kalo yg ang conteng tu comel la.hehehe.chill

wah.dah nak jadi ayah...gile tinggalan aku tak tahu..heheh

congratz ujang :)


EmoticonEmoticon