Thursday, July 21, 2011

Virus Kejadah Apa Nie Wei...!!

Gua mula-mula dapat mesej dari awek tulis macam ni



******************************


"hi how are you?"

gua balas la

"Wanna laugh? :)"

gua reply - jadah apa cepat kau reply

"It is you on the video ?)) want to see?) "

gua reply - f**k you

Lepas tu dia bagi link...bongok gila, gua terus tak reply...



******************************




Yang last tu link dia bagi, gua terus tak reply...., lepas minah tu ada lagi 2 orang hantar "hi. how are you"....tapi bukan salah tuan Facebook....tapi virus...jgn reply la kalau tanya2 hi.how are you?




"sila abaikan apa yang gua borak dengan yana samsudin...hee"



P/S : pergi bekpes jap

34 Orang Memberi Komen & Pendapat

aku dah lama tk on FB ..muahahahha

yana samsudin ek...bestnye, tp serius virus fb mmg bongokla, akak punya fb pun dah tersampuk sama, benci arr!

Virus tu.. kena tukar password kalau jd mcm ni

amboi2 yana samsudin? grrr

virus tuh mmg lawak......mencarut hape pon dier x marah XD

bahaya ni..
tp setakat ni x prnh dpt lagi.

faker x yana samsudin lu tu? hahak ;D

Seb baik virus tu tak serang fb aku lagi...hehe

setakat ni alhamdulillah tak kena lagi..

fb aku baru kena skali..hehe..

Fb akak pun tak penah kene jgk..harap2 tak kene laa ye.nheheh

tulah..dah warning dah kat kengkawan

ha3...
haku dah terkena jugak!!!!
adeheiiii
nseb bek tak click mende alah tu
http://luvabenbaby.blogspot.com/2011/07/facebook-kena-hack.html

biar jer kan...jgn layan bende2 mcm tue

nape seme orang macam parah je kena mende ni. azie 2x je kot! nasib baik tak reply pape. ngeee

kesan dri virus tu memang amat membrangsangkan. so, berjaga-jaga. loading pun dah meleweh. susahh >.<

sbb virus gile tuh la aku x 0n chat

woh, saya pun baru kena, ada dua orang kasi sekali gus... what the??

tak suka layan kalau dpt mesej bukan2 kat FB ni...terus delete je!

owh.. virus rupanya.. hee..

saya xkena lagi!tapi semalam ada member prank..hantu betul.hahaha

reply jer..., kompom cpt respon..tp jgn klik link

pernah terkena, tpi sekali jer. nasib baik tak balas. sbb sblum ni mmg tak suka balas pun kalau orang tegur mcm tu. lagi2 kalau org kite tak kenal.

haaaaaaaaaa...virus la tu yer? nasib baik x layan smpi dpt link..dia send kat chat guna akaun member...masa dia tnya wanna laugh 2 dah rasa pelik dah...apa bengong nye doktor neh..pas dia send it is you on the video, wanna see it tuh trus x layan dah dah...siot tul...

virus upenye..ptot la kawan sy anta bnda tu sy bls lain lain pulak y dia bls..


EmoticonEmoticon