Monday, July 11, 2011

Video Perhimpunan Bersih

Banyak jugak rupanya video perhimpunan bersih ni yang ada dalam youtube, tapi gua suka pulak tengok video yang diedit menggunakan trailer Trasformer 3 ni...hee


Video besih 2.0 ni banyak pengarajan untuk ke dua belah pihak...hurm..




Huru hara Kuala Lumpur rupanya bila perhimpunan bersih dan patriot ni ada...hurm...,sedih pun ada bila gua tengok video-video yang ada, banyak wo video yang ada..,dekat maybank la., masjid negara la, masjid india la, dataran merdeka la., kl sentral la..banyak wooooo...seram..nih...<--(ayat jai kl gangster)




Gua rasa benda-benda macam ini ada baik dan buruknya, dan bagi gua banyak buruknya bila setan dah menghasut dan mengapi-apikan kita sesama islam..hurm..,


Tapi dari segi lain, yang untung wartawan2 yang buat liputan dan peniaga2 yang lain berkaitan perhimpunan ini..


Gambar Perhimpunan bersih dan ulasan gua pasal benda ini di SINI<--


Semoga Malaysia Terus Aman


Sekian...Peace (~_^)v
* video perhimpunan bersih 9 julai, video perhimpunan bersih 2.0, video perhimpunan bersih di maybank, video perhimpunan bersih di kuala lumpur, video perhimpunan bersih 2011, video perhimpunan bersih, bersih 2.0 a they to remember,video bersih 2.0 maybank, video bersihm video perhimpunan bersih di menara maybank, video perhimpunan bersih di jalan pudu

10 Orang Memberi Komen & Pendapat

tak paham dgn bersih huhu..
moge malaysia aman selalu

aku xpaham dengan bersih ni....:(
politikpunya hal lah.. seram nih<<-- nak tiru jai jugak^^

bangga ke diorang bila benda mcm ni org luar tahu? nak pihak luar masuk campur hal ehwal negara kita baru nak sedar? hmm..baru 54 thn malaysia merdeka..tp semua dh lupa..

Bukan setakat pengajaran utk kedua-dua pihak...pengajaran utk rakyat Malaysia khususnya! nak maju bukan dgn cara buat hal mcm ni..sy lebih suka mengejar keamanan dr kemajuan..huhu

tak suka ngan BERSIH...bagi aku tak boleh g jenjalan jer...

huh. saja menghuru harakan KL. dan menyusahkan orang lain.

no komen .. x nak komen apa2 psal politik nih ... bio jer


EmoticonEmoticon