Tuesday, July 12, 2011

Video Gol Arsenal vs Malaysia | 13 julai 2011

Meh gua update video jaringan gol Malaysia vs Arsenal , gua tau ramai agak kecewa kerana ASTRO takda amik live....derm..!!


Arsenal vs Malaysia Highlight ini gua update untuk semua peminat Arsenal dan Malaysia
Gua pun baru jer balik dari tengok wayang ni..so update kejap video jaringan game Arsenal vs Malaysia tadi


Keputusan penuh ialah 4-0 memihak kepada Arsenal


Jaringan : Aaron Ramsey minit ke-6, Theo Walcott minit ke-37 Carlos Vela minit ke-58 ,Thomas Rosocky minit ke- 90


Gua tak dapat tengok corak permainan player malaysia tadi..., so esok gua nak tengok game mereka..,

Apapun tahniah buat pasukan Harimau Malaya.., gua tetap sokong..!!!!!!!!!!!!!

Go Malaysia Go Malaysia....

Sekian...Peace (~_^)v




* video gol jaringan arsenal vs malaysia, video gol jaringan malaysia vs arsenal, arsenal vs malaysia video gol,full gol malaysia vs arsenal, full gol arsenal vs malaysia, malaysia vs arsenal video gol, highlight arsenal vs malaysia, All Goals & Highlights malaysia vs arsenal, highlights malaysia vs arsenal, all goals malaysia vs arsenal, all goals arsenal vs malaysia, result malaysia vs arsenal,Arsenal vs Malaysia 4-0 Highlights, result arsenal vs malaysia

10 Orang Memberi Komen & Pendapat

pape pun Harimau Malaya tetap best.. sian tgk pnjaga gol kte terpelanting.. takpe.. ada masa lgi tu :D

xpe2 malaysia....gogogogo....
pape pun..tetap sokong arsenal..^_^

ahhh... tidak... kenapa bergini...

peh ngok kat sini jer dh berdebar apa lagi ngok kat stadium seh~

aku nk tgk mlm nie hehe..penyokong tetap harimau malaya

Semalam dekat station Masjid Jamek kebanyakan yg nak ke Bkt Jalil pakai baju Arsenal...yg Pakai Baju Malaysia beberapa kerat jer...HUHUHU....

seperti aidil zafuan ckp...barisan pertahanan kita lemah..mm...xpe...ni semua experience yg berbaloi sebelum vs singapore

selamat tak kena hentam doploh ampat gol hehe..


EmoticonEmoticon