Thursday, July 28, 2011

Semangat Membara Menghapuskan Singapura

Pergh..!!!!!!!!!!!!!!!!!! gua memang semangat nak harimau malaya meratah keegoan singapura...

Kepoyoan ketua pasukan dengan mengangkat tangannya buat tanda "L" akan gua balas nanti..hahahahah.., mintak maaf tarak guna...!!!!!!!!






Kenangan Kelayakan Piala Dunia 1977 chin aun dan samad ketua pasukan malaysia dan singapura


Gambar Bakar Line Penyokong SINGAPURA











Akhir Kata



Gambar dari Facebook ULTRAS MALAYA


Kata-kata penyokong harimau malaya atau lebih tepat lagi RAKYAT MALAYSIA di Facebook..!!!!

"aku sanggup beli rm100 pun xpe.... sbb hari tuh chelsea aku sanggup beli yg rm388- so sape yg nk jual tiket sila pm aku. aku nk 4 tiket. aku offer rm500 utk 4 tiket... tolong lahhhhhhhhh.... aku bru beli lgi bju..... arghhhh"



Gua dan 30 orang lain penduduk Taman Desa Surada akan konvoi ke Stadium Nasional Bukit Jalil untuk memberi sokongan padu kepada Pemain Harimau Malaya....!!!!!!!!!!



Walaupun FAM yang kedekut dengan harga tiket yang agak mahal , padahal kaum kerabat mereka ramai dapat tiket percuma., kami tetap bersemangat memberi sokongan..!!!

Tiket Kami


GUA ANAK MALAYSIA...!!!!!!!!

klik untuk dengar sorakan

 

p/s :Siapa tak minat bola takpa..tapi sila sokong NEGARA MALAYSIA..

32 Orang Memberi Komen & Pendapat

semangt malaya lah katekan snggup yer..jom bersorak untuk malysia esok..

yeayyy!! aku xminat main bola tp demi negara (pasukan yg aku suka) aku akn turun stadium esk!! jom semua!!! aauuummmmm......

hapuskan singa kencing tu! HAHAHA

cayalah...macam nilah semangat anak malaysia! go harimau malaya!

bak mai satu kalo ada tak nak g
huhuhu

waa!
~tetibe say pon bersemangat!
hehhe
>___<

nasib lah kalau singapura menang besok . (komen nak mintak penampo)

haha, mangat!!

jupe stadium jang!!! pastikan 90 minit suara ngauman harimau!!! yeah!!

wah! semangat! lepas dgr sorakan tu, terus semangat nad makin membara ;)

membara lagi semngt say lps bace n3 ni..haha

pergh. desperate nk ticket kan org tu? kagum2!

go m'sia gooooooo!! :D

i like.heheh.smoga malaysia dpt mencapai kemenangan.AMIN

hidup Malaysia!! xsabar nk tgk game mlm nie :)

huwaaa tak dapat pg ;(

kirimkan 'L' untuk pemain singa berpura-pura yang berperot muncit bernombor 11 kalau tak silap cakap dengan dia i hate yuu!!!

gud luck malaysia ;)

haha.suke gambar tang solat tu...

aku pon ingat nak g ar bukit jalil malam ne.. tapi nengok dulu ar kena keje ke x malam ni... hehehe :)

wah!!!
semangat ni semangat.....
HIDUP HARIMAU MALAYA!!!!!!!!!!!!

huhuhuhuhu tak sabar tgu malam nie.... Harap-harap kemenangan dipihak kita.... go Malaysia

Harap-harap Sang Harimau dapat membaham Sang Singa...Aummmmm.....

wah ko pegi ke weh?? beshnye!!!!!!

jerit smpai kuar anak tekak taw huhu

kat ofis ak pun smgt bola... bos ak kot yg g bli kn tket ktorg

awesome! selamat berjuang rimau! kami sokong kamu! =D

1% singaporean?? hahahaha i loike! bwk banner tu ptg nih..kui kui kui~ =P

Go Malaysia Go !
Malaysia Boleh !
Malaysia Boleh !
Malaysia Boleh !

bile dgr suara sorak tu rase bangga lak jadi org malaysia

gambar memang kasi PANAS kat boyan singapore laaa

go malaysia!! jgn bg apek main! die ja'at! =.=


EmoticonEmoticon