Thursday, July 14, 2011

Review Filem Flat 3A

Semalam gua layan Pra tonton Flat 3A...meh gua review movie flat 3A ni ek

Filem Flat 3A

Gua dapat tiket free semalam..., jamar bagi..hee Pengarah filem flat 3A ini ialah Azhari Mohd Zain.

Dipendekkan cerita ek..kang review panjang-panjang bukan korang baca pun...hihi,

*********************************

- Cerita dia awal-awal takda seram langsung..., ada part-part boleh cuci mata kecomelan intan ladyana jer la..dari dia pekerja kilang dan dia bermesra dengan boipren dia...pffftttt~~~

- Dah dalam 15 minit macam tu baru mula part seram-seram dan terkejut...derm..!!! ok gua mengaku cerita ini ada membuatkan gua nak tutup mata dan part gua menjerit...,aaaaaaaaaaaaaaaa...~~~ macam tu la gaya gua menjerit

- Gua menjerit sebab dipengaruhi oleh orang sekeliling..grrrrr, dah semua menjerit gua jerit la kan..hahaha..,tapi macam biasa dalam wayang kalau lepas menjerit, ramai2 akan gelak....('',)

- Lakonan budak kecik dalam tu seram gak la..., hampeh punya budak..!!!! kalau gua duduk rumah flat kompom cuak nak lalu tangga sorang2..., sukati jer dia merayau...eeeeee!!!

- dari segi jalan cerita macam kurang best..dengar la suara sumbang orang cakap "eh kenapa tadi siang tiba2 malam,"..."eh kenapa tadi terang tiba2 gelap"..."takkan takda orang lain dekat flat tu"..." kenapa lambat sangat sampai"....dah macam2 la jalan cerita dia orang bersuara

- dari segi seram dan terkejut memang ada dan ok...heee

****************************

Pengajaran yang gua dapat

- Perempuan yang sedang bercinta sekarang, jangan la senang2 nak bagi dara korang dekat Pakwe korang ok..!!! jangan duk comolot, raba-raba, layan stim bagai

- Jangan suka-suka nak pergi jumpa bomoh bagai...dan jangan tamak dengan wang ringgit.

-Siapa yang cun-cun mesti selalu kena kacau dengan hantu...whahahahhahahaha


 Macam biasa la..kalau dan tengok movie pra tonton mesti ada artis..., so gua amik gambar dengan shasha jer..,shasha melakonkan watar member kepada Fiqah(Intan Ladyana)

 Muka nak stim jer kan.


 Mana gambar dengan intan ladyana..??? dia masa ni pergi toilet..so gua malas amik gambar dengan dia.., lepas abis wayang gua lepak dengan Intan Ladyana dekat mamak....

Barisan Pelakon terdiri daripada : Intan Ladyana, Shasha, Ery Zukhairi, Adey Syafrien, Zaidi Omar dan Khaty Azean. Filem ini akan menemui pawagam pada 14 Julai 2011

Akhir kata dari gua

" SIAPA LAMBAT DIA BONGOK....!!!!!!!"


Sekian....Peace (~_^)v


Trailer Flat 3A


*preview flat 3a, preview filem flat 3a, barisan pelakon flat 3a, pra tonton filem flat 3a, pratonton, filem flat 3a, pengarah filem flat 3a, nama pengarah filem flat 3a, Gambar pra tonton flat 3a,review filem flat 3a,review flat 3a, kutipan filem flat 3a

25 Orang Memberi Komen & Pendapat

perghhhhhhhhh..hahahahaha pengajaran tu penting!

suka tgk cerita seram ni...nak pi tengoklah!

akak pun belom tengok lagi citer ni.. semalam kawan akak si Ery Zukhairi tu suruh datang tp akak ada keje.. kalau tak, boleh jumpa lg dengan Ujang dan Yana.. Kim salam Yana ye =)

kahkahhkahhhh........ cm haremm ayat last sekali ,

sapa lambat dia bongok! hahahaa

bagus.... citer hantu pn ada pengajaran :D

mesti org benci gua kan guna ayat bongok tu..=)


sebelum orang maki gua,baik gua terangkan..

ayat last tu adalah skrip lawak dalam salah satu babak cerita ni

sekian..=)

takpe bro dapat tgk movie pree......mana tahu lepeh nie ko lak jadi pelakon tambahan hehehehe......VISIT WEB DAPAT WANG TUNAI NAK KE......

ko ingat ko pandai sangat? hahaha...mentang2 aku lambat.....

terima kasih.. tak mahu tengok... ;)

err.. cam tak best jer.. hahaha

harus tak tengok lah kann! hahaha

mata stim ke mata ngantuk?harap2 stim la yea..nanti abis org tau nie cerita boring...hu.kidding..

TERBAIK SAAT INI!!:
UMNO Sudah Mengambil Alih KFC Holding??
VIDEO JARINGAN MALAYSIA VS ARSENAL!!

ujang jerit cam pompuan..sambil tgn tutup mata..lalalala~ =P

haha~ tak pat bygkan lelaki jerit cam pompuan..

wa beli cd cetak rompak dah r ni =.=

kalau best makcik pun nak gi tengok jugak...makcik tgk midnite la..ada ke?

pehhhhhhhhhhhhhh dapat tiket free aje kamu nih...

haha..tunggu dlm youtube jew..hehe

Aaaaaaaaaaa ~
macam nk tengok gak ah

Hahahahha.... Dapat amik gambor ngan anak tok dukun pun jadi la kan...hik3x...

hahahha pengajaran ko memang best ujang :D haha


EmoticonEmoticon