Saturday, July 16, 2011

Keputusan Malaysia vs Liverpool | 6-3

update
* Keputusan Liverpool vs malaysia, keputusan malaysia vs liverpool, malaysia vs liverpool result, liverpool vs malaysia result, keputusan penuh liverpool vs malaysia, keputusan penuh malaysia vs liverpool, 16 julai 2011,keputusan malaysia lawan liverpool, keputusan liverpool lawan malaysia, hightlight liverpool vs malaysia, fulltime malaysia vs liverpool, fulltime liverpool vs malaysia

Keputusan Liverpool vs Malaysia akan gua update selepas  tamat perlawanan. Perlawanan Malaysia vs Liverpool akan berlangsung pada 16 julai 2011 pada pukul 5.45pm di Stadium Nasional Bukit Jali

Senarai penjaring gol malaysia vs liverpool gua dah update

Video Hightlights dan Goal Malaysia vs liverpool klik SINI<-------


Logo Harimau Malaya


Liverpool...atau nama manjanya lembupool bukan la team yang gua suka dan sudah pasti sebagai rakyat tempatan gua akan menyokong pasukan HARIMAU MALAYA


Gua harap liverpool mengeluarkan kesemua kesebelasan utama dia sebab baru best player kita nak main dan penonton nak tengok game sebenar mereka...


Walaupun di Malaysia ini ramai peminat Liverpool, gua harap di stadium nanti penyokong liverpool yang pasti rakyat malaysia sila la bagi sokongan padu pada pasukan negara sendiri..!! grrr


Sebelum ini perlawanan jelajah asia liverpool menentang guangdong berkesudahan liverpool 4 guandong 3, jagi gua harapkan perlawanan hari ini Malaysia boleh buat kejutan...


Full Time
 
MALAYSIA  3 - 6  LIVERPOOL

senarai penjaring gol Malaysia vs liverpool : syafiq rahim 42', safee sali 78', safee sali 81'




Last sekali gambar khas untuk semua peminat LIVERPOOL


Majulah untuk kampung anda..


Gomo Malaysia Go.....

Gom Malaysia Gomo.....

Hoben Malaysia Hoben......

Peteh Malaysia Peteh......



Sekian...Peace (~_^)v


p/s : malaysia boleh seri ni..

20 Orang Memberi Komen & Pendapat

ahakzz...style la ujang.. jom layan vlog aku meh...

http://exsamsed.blogspot.com/2011/07/vlog-ronda-ronda-behind-scene.html

x de dah msia vs vietnam..hakhak..go go go aley aley aley msia...

hoii belum kuar lagi la buat seo la tu bluek

hoii belum kuar lagi la buat seo la tu bluek

haha.. kejam betul jersey tu...karang pemain liverpool dtg blog ni tak pepasal kena saman.. hehe

ada live tak..leh tengok kat tv nanti

haha..ko cetak pastu ko jual..gerenti laku..hihi..~

ko ni smua xpegi...jom ar...hehehe...sok aku pegi lagi,chelsea ni pon pegi lagi...haha

yang ni ada siaran langsung x agak2?...grrr~

woi, gua sokong liverpool wehh,grrr

muahaha , agk2 ada peluang ta nak kena bantai cm arsenal ary tu xD

Analisa game kat sini....hehehe

http://wacanaku2009.blogspot.com/2011/07/keputusan-perlawanan-malaysia-vs.html

tahniah harimau malaya.
at least ada gak goal tadi.
:)

takkan bli tiket mhl2 nk sokong malaysia. ngee~~. jgn mrh. gurau je. tp teringin gak tgok m'sia mng skali.

safee tu memang hero la.. huu great job brooo~

hahahah pekejadah baju liverpool tu .. standard kampung ! hahaha

adess!! sper pakai baju lvrpool tyme mlysie lawan..mmg feeling2 eropah letewww..geli gwa tengok rase nk kahak jee..hak thueii..nme je mlysie tp skong ngare barat...*rakyat luper diri leteww


EmoticonEmoticon