Thursday, July 14, 2011

Keputusan Malaysia vs Arsenal | 13 julai 2011 | 4-0

Keputusan Arsenal vs Malaysia 13 julai  nanti, gua rasa pasti akan memihak kepada Arsenal kan..hee.., gua merupakan peminat ARSENAL yang power ni, tetapi gua tetap akan menyokong pasukan Harimau Malaya...('',)

Perlawanan Malaysia vs Arsenal akan berlangsung pada 13 julai 2011 di Stadium Nasional Bukit Jalil pada pukul 8.45pm waktu Malaysia

Keputusan dan Result Malaysia vs Arsenal telah diketahui



******************************

FULL TIME

MALAYSIA 0 ARSENAL 4


Jaringan : Aaron Ramsey minit ke-6, Theo Walcott minit ke-37 Carlos Vela minit ke-58 ,Thomas Rosocky minit ke- 90


*****************************

Ikutkan hati gua agak terkilan tak dapat nak tengok secara live pasukan peberet gua beraksi di Malaysia, tiket dia mahal sangat la..hurm..,

Gua jeles gila dengan kazen gua.., pasukan arsenal datang malaysia..tapi dia pulak pergi london siap dapat masuk stadium arsenal..grrrrrrrr



 Gua geram nih tak dapat pergi tengok game arsenal dekat stadium...hurm....



Gambar Kenangan Malaysia Vs Arsenal


Posted Image
 Malaysia 2 Arsenal
(1975)

Malaysia 0  Arsenal 2
(1999)

 Tiket Arsenal vs Malaysia 1999


Sekian...Peace (~_^)v

* Keputusan Penuh Malaysia vs Arsenal, keputusan malaysia vs arsenal 13 julai, keputusan arsenal lawan malaysia, keputusan malaysia vs arsenal 2011, keputusan arsenal vs malaysia, malaysia vs arsenal result, result malaysia vs arsenal,full time arsenal vs malaysia, keputusan malaysia lawan arsenal,penjaring gol arsenal vs malaysia

24 Orang Memberi Komen & Pendapat

eh bkn msia vs MU ker?

EE -MU mananya...logo arsenal dh terang2 tu

wahhhh , tak minat bola sngt . haha

perrhhh memang tak boleh blah aku tengok gambar cousin ang...

sakit hati oooo...nak p jugak..

Arsenal nie apa ek??
sekolah budak2 terancat akal ke??

ehem2. saya salah seorang yang akan pergi rabu nie. and esok pegi tengok diorang training. jgn jeles eik =P

ko tak dapat gi stadium dah tensen. aku kat luar Msia ni lagi la tak dapat gi stadium. lagi tensen. arghhh!! :D

xtau nak sokong mne...aku pon peminat Arsenal gak...siap da bli baju musim baru lagi..hahaha*gelak poyo

Jemput Singgah

=D

gua tgk yg liverpool nanti.. wehooo!

woi2...xgooners langsung..hahaha..
jom2..esok yakni hari ini,masuk tgk training.aku ada training pass..lusa masuk tgk game plak...hahaha...

Malaysia VS Arsenal..tobat pemain Arsenal senyum..rakyat Malaysia ramai yg sokong Arsenal berbanding negara sendiri

TERBAIK SAAT INI!!:
JOM UNDI BLOG PILIHAN ANDA!!!
BAND MUZIK TERHANGAT MASA KINI!!

amboi.. dah kputusan dah? hehhe. nice2x.. same2 b'juang dlm dunia seni blogging.. hak3.. nanti share2 la sikit bila dh b'jaya.

wah SEO.... opcoz lah Harimau Malaya, boleh.....

Ujang- Apsal xnak ckap nk g tngok game tu...leh kautim dengan Inchik Harapujee..dia da beli tiket tp tetiba rasa xnk pegi..last2 da bertolak g KL..NK p tngok training mlm ni ngn game esok...

pegh peminat fanatik arsenal rupanya ujang ni..

klu gua minat chelsea..

tengok kat tv jer lah..harap2 takde hujan..klu x terjejas siaran astro..

wah...cargas ko jang....

ape neh.fan's Arsenal tapi tak pergi wei.......huhuhu




Layari juga update terbaru
Coupon Buy 1 Free 1 Mc'Donalds I'm Lovin' It
Promosi Percutian Dengan Air Asia Serendah RM

ujang : izin kan ai share ini entry ye!!! nak share kat teman² di FB..koh koh koh kasi bakar line...TQ geng!!!

scout MU sedang skodeng aktiviti rival tuk report pd Sir Alex..keh3..astro arena ade kot live

Entri Ngetop PC Expo 2011 At PWTC Kuala Lumpur | 22 - 24 Julai 2011

tahun nie malaysia 2 n arsenal 0 la plak hehehe

npe tak upadte ag ni. SEO dh 1st page ni.. hehhe. nice =]


EmoticonEmoticon