Tuesday, July 12, 2011

Heliza Terharu dengan gua Pasal Isu Faker

Haha..tajuk nak poyo jer kan..,walaupun hakikatnya gua memang poyo...('',)

Siapa tak tau cerita siapa si FAKER Heliza sila klik SINI <--------


Seperti yang semua orang sedia maklum, gua memang seorang yang sangat prihatin terhadap segala isu negetif ini, jadi gua semalam mengambil kesempatan berkaitan isu FAKER HELIZA dengan mengadukan kepada tuan punya badan yang sebenar iaitu HELIZA HELMI






Haaa....itu ialah Facebook sebenar heliza ok.., tak percaya pergi la add facebook heliza.


Gua dah biasa bermesej-mesej dengan heliza ni.., bukan dekat facebook heliza jer..dekat talipon bimbit pun gua dah biasa ber SMS dengan dia..., percaya tak..???  siap selalu bergayut lagi...percaya tak..?? kalau percaya bagus la..kalau tak percaya memang patut pun sebab gua menipu....hahaha


Tapi sebetulnya gua memang pernah bergayut dengan heliza...tengok di SINI<-- ----


Kalau nak cerita pasal aku dengan heliza ni...mau tak habis..., lagi banyak gua merepek..lagi banyak gua menipu korang kang..hahahah


Ramai tanya gua, "yana tak jeles ker aku selalu sibuk-sibuk sebut Heliza jer...???" jawapan dia jeles...hihi


Siapa tak tau cerita siapa si FAKER Heliza sila klik SINI <--------



Sekian....Peace (~_^)v


P/S : Tq heliza sebab selalu baca blog ujang...('',) (menipu ke tak ni?)


35 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahhahahhahh yana jawab jeles gak...

mesti dia terharu gegila kan..kan?

TUMBS UP!!HIDUP UJANGGG...EKEKKEK......:)

ko n concern lebey psl heliza jee... bluek

kem calam kat ija yerh ehehhee..

fuhhh...bilalah aku nak jadi macam ujang ni..hahahaha...nak juga jadi retisss.....ujang nak sain.....hahaha

Kesian Yana.. Dia nak bergayut dengan Tomok pun tak dapat sebab Tomok dah kawen.. Hahaha.. *Statement aku pun menipu gak kan???*

Hahaha..

HELIZA belum ada peluang bergambar ngan aku .....keh3x....

wow...nak kawan dgn heliza jugaklah...kirim salam heliza tau!

nasib dpt yana sporting hahahaha..

nasib ko ujang tak dapat bini macam aku yang kaut jelezzzzzz..mau nangis ko x dapat sebut nama heliza..haha

bukan bini kau je yg jeles. aku pun jeles kau asik cite pasal heliza je. haha

bukan bini kau je yg jeles. aku pun jeles kau asik cite pasal heliza je. haha

layan je la yana dpt suami cam ujang ni...hihii

ujang : jeles!!! ai nak kata KOH KOH KOH je lah dalam komen ni...

boleh caya ke nie?
ish..jeles betull.;D

tak kisah pun awakmenipu ke tak.. sebab awakyang tanggung dosa menipu tu.. ekeke salam blogwalking.. hehe

boleh tak nak ckap..amboi gediknya...

yana kata...ko over2 ngan sape2 pon tetap dia yg punya...jasad dan roh..body dan fizikal..so, pedulikan le kegiatan penulisan siujang ni ye yana sayam:)

satgi Heliza belanja makan ujang dah...siap sdia =D

memang siot lah faker tu.LOL

nak nipu pun tak reti..hahah

hye kak heliza (mcm dy bace je) haha


EmoticonEmoticon