Friday, July 15, 2011

Gua selamatkan Juliana Evans dari di raba (18)

Baru-baru ni gua dapat Job partime baru..., nak tau apa..??

Gua dilantik menjadi bodyguard merangkap boipren kepada Juliana Evans.., kenal kan..??




gambar macam ini tak seksi sangat...kan



kalau gambar macam ini, amik kau seksi gila kan...grrrrrrrr


***************************

Kesibukan juliana evans telah sinonim dalam jiwa gua..,kemana sahaja dia pergi gua pasti akan ikut dia..,baru-baru ini juliana evans pergi ke majlis penganugerahan Digi Wwwow Award dan ramai gila orang kat situ termasuk rakan-rakan artis bernama Jamar dan Hazman
Gua sebagai bodyguard yang bertauliah terpaksa la menjaga keselamatan majikan gua ini daripada paparazi dan penggila seks seperti Hamzah ian tu..,

Paparazi bernama Daydeck



Ujang : bos cuba tengok dorang tu , semua nak raba bos tu...i dah cakap jangan seksi-seksi tadi

Juliana : biar la u...dorang kan peminat i...so takkan i nak marah-marah

Ujang : kepala otak kau bos..!! dorang nak raba bos boleh kata biar la..??

Juliana : eh..bukan biar dorang raba i.., maksud i u la jaga i...pegang i

Ujang : bos, saya dah kawin..tak boleh pegang2, pegang sikit2 takpa..heeee


tiba-tiba juliana evans di ganggu oleh peminatnya ,

"woi...!!! apa raba-raba ni.."  tegas gua kepada peminat-peminat dia sambil buat gaya seorang hero

Masa tu juliana evans dah tersenyum bangga kerana mempunyai bodyguard yang takecare gila...., gua dalam pada masa yang sama melarikan topik untuk mengelakkan jatuh cinta.

Ujang : evans, ada wartawan nak amik gambar kita la...

Juliana : ok2...senyum cepat...


* klik...!


Sekarang ini juliana evans dah suka gila dekat gua...,gaji gua pun dia dah naikkan...,gua pun dah bertambah sibuk sekarang ini

Ops.....ok la..gua nak gerak dulu....juliana event dah mesej gua ni...


 " CERITA ADALAH MENIPU BELAKA...SIAPA PERCAYA DIA SENGAL....hee"



Sekian...Peace (~_^)v


P/S : sila tekan "Ctrl A"






70 Orang Memberi Komen & Pendapat

haha..sengal la ujang

hahahahhaa. sengal gile. :D

Alamak!Seksinya boss Ujang.Pandai Ujang cari boss.(Boss kat rumah tu marah baru tau!)

adeee.. boleh jdi penulis skrip dah ni ... HAHA

Ujang, jadik bodyguard yana sudahhh..haha...suka brangan ngan kentutla bro ni..haha

peh,berangan tak hengat dunia wehhh

peh,berangan tak hengat dunia wehhh

dah biasa dah baca entry perasan perasan cmni! ekekekekee

adeh tercekik tulang bce entry ni

sejak dah jumpa juliana, ejaan event pun dah betul..HAHAHAHAH evans :P

dr awl lg aku dah bau something..haha

tkan ctrl+A, korg akan nmpak ayat yg tersembunyi..hahaha.. berangan tahap gaban dh nie.. mgamok lak yg kt umh tu nnti..hehe

-www.luqaz.com

hehehe.. kelakar juga ye.. anyway, Juliana is my faveret artist

menanges juliana evans kalau bace entri ni .

juliana evans sblh gua ni tgh baca...(sekali lagi poyo)

Ade ape dgn ctrl A??? hehehe.

hari-hari cuci mate jadi bodyguard juliana even. Hahhaa

buat gua rasa nak lempang jer ko jang...

buat gua rasa nak lempang jer ko jang...

bongok lu jang..cerita ngan gambar, real dowh!!!

ujang,ko sengal lol!hahahaha...btw,i like..

Hahhahahaa.... Kalau amik gambar ngan retis ....memang tamak betul la ko nie....

blog kau ni bpe percent fakta???hahahaha

wah! dh jadi retiss betambah glamer...
sekali pandang cm juliaa evans. dua kali pandang dah macam maria gozawa dah aku nengok.. tettt! hahah..
jom tgk entry gila gozila kat sini:

http://pelangichanteque.blogspot.com/2011/07/entry-gila-hahahahahaha.html


hahah :P

amboi dia punya cerita. HAHAH. funny

lawak gila..hahhaa..dari awal lg mmg da start kompius nak percaya ke tak??hehe

woi, suke2 je lu panggil die evans. tu name family die r bijakkkk!

tp cite lu best r jang. hahah

ujang . pi masuk maharajalawak ae . komfem mnng . klah sepah n lain . wakakaka !
poyo tahap drakula dah ! ^^,

hehehehehe sakit perut menahan gelak.. =)

wahh,juliana evans..jealouss2....

mana ade retis cun disitu adenyer ujang...kak yana cool..relax jew

dh biasa baca entri poyo mcm ni..hahha..

Cute lah Juliana Event..

pepatah baru..
Di mana ada Artis Disitu ada Ujang9897.hehe

dah agak dah,entry sengal ni..haha

dialog memang sentiasa camtu...hehehehe

muntah hijau + sengal + lawak !
haha .
5 stars :D

muke x leh blah..hahaha..
semangat

muke x leh blah..hahaha..
semangat

gila persan en ujang..hahahaha....x pasai2 marah kang istri hang tu....istri hang tu lgi comel laaa..ngeh4

gila persan en ujang..hahahaha....x pasai2 marah kang istri hang tu....istri hang tu lgi comel laaa..ngeh4

aku tawu menipu pn aku bace smpai habes... grrr

kah kah kah......tajuk nak best je...huuuu dah baca dulu kat blog cik epal...ngeh ngeh ngeh

damn... tajuk gila tak tahannnnnnnnnnn

hahahhahahhahah

adehhhhhhhh terbeliak mata x? hoho

hahahha ujang klo dah jumpe retis memang tak boleh buat ape lah .. hahah :D

ayat retis sorg ni...mmg hot je..^_^

kalo juliana evans baca entri nie cnfirm ujang resign..die cri body guard baru..haha

ceeeccecacacaaaaaccaaammmmmmmm....haremmmsssss.....hahahaha~~

Juliana EVENT last sekali tak tahan tu.. hahaha =.='

aku pun tak brape nk kenal julian evans nih ... ko mmg modal bg artis tak glemer jd glemer la

xdpt jd artis, jd bodyguard artis pn jd la eh..keje leklok ye..ngee~ =P

makin menjadi2 penyakit kau Ujang...

ak tak p'caya sbb ak knal ko. klu org tak knal ko msti p'caya. sbb gmbar2 nice.. hahha

dah agak dah! :P

taknak jadi bodigad MDT ke???

asal masuk sini je, mesti kak zu senyum sorang2..kamu ni kelakar betul la jang!!

hahaha bab2 merepek ujang mmg teror kn !

JULIANA EVANS SAMPAH

sweet nye Juliana Evans...@_@


EmoticonEmoticon