Monday, July 25, 2011

Gua Dan Artis Lagi



Al-kisah dihujung minggu gua


Ehem-ehem...sebelah gua artis tu...., hang kenal tak siapa sebelah gua ni...????


Lor...tak kenal ker..., tu pelakon veteran la...nama dia Baharudin Omar.dia popular dalam filem "anjang aki" dan orang lebih kenal dia dengan panggilan Anjang Aki.

Hang pergi tanya mak dengan ayah hang kenal dak anjang aki..?



Gua pun amik la kesempatan amik gambar dengan artis ni kan...bukan senang nak jumpa pelakon veteren



Yana pun amik kesempatan nak bergambar dengan artis veteren ni..hihi



Gua dan Yana siap join lagi celebrate bezday pelakon veteren ni...


Asyik gua amik gambar dengan artis seksi-seksi jer kan...sekali sekala bergambar dengan artis veteren pulak...hihi


Persoalannya apa hubungan gua dan pelakon veteren ni...??

- jawapan dia baharudin omar ni ialah atok kepada YANA.., YANA tu bini gua..., so gua ni secara tak langsung cucu kepada pelakon veteren bernama baharudin omar nie la...heee

Tak percaya ek...?? 


Nie gambar majlis perkahwinan gua dan yana bersama atok


Bersama aziz satar dan anjang aki


Gua pernah ikut atok gua ni pergi shooting cerita apa jadah tah..., siap jadi pelakon tambahan lagi..hahahahaha, dapat la RM50...,

Nak suruh gua jadi pelakon memang tak la...gua ni nak merepek boleh la..nak serius jadi pelakon memang jauh panggang dari api...

Sekian...Peace (~_^)v


P/S : gua dah bosan


27 Orang Memberi Komen & Pendapat

ko kenal shah rukh khan x??
dia tu pak sedara aku tuh,.hahahah

hahahahah...laaaaaaaa gitu alkesahnyaa..

amboi ujang...bgambo ngan artis sokmo...dasyat !

jang, ko bila dh veteran, mesti leh jadi pelakon gk..percayalah...

heeeeeeeeehhhhhhhhh! terkezuttttttt :DD

p/s: ur and ur wife segak manis bergaya berbusana pink :))

kenal2..sy kenal pelakon veteran tu hehe..

comel la bini awk..babyface lahh ^^

oh mcm itu ceritenye.. kem salam eh kt atok.. mekaseh

ewah2... sonoknyer dia senyum melebar jer...

kenal Datuk sosilawati Lawiya? ltu sedara sblh bapak aku..So Nash tu, bekas saudar amara aku jgk..hahhaha (nak jgk!)

suka tengok cerita anjang aki ni..

berlagak!



*dengki sebab aku tak pernah jumpa artis depan2.

eh ni photoshop ni... har har..

weh..aku heran tul r..camne byk artis ko rapat eh..ko pakai tangkal pe?hehhe

tak habis habis si ujang dengan isu dengan retis;D

wah! tak sangka yana cucu retis:) ujang jd pemes sekali ah=D

atok ujang artis rupanyer...ujang tumpang glamor la tu :P pink baju kawen ujang hihihi :)

Meh singgah sini: Selipartoilet!

Pergh!!! Dah jadi cucu artis sekarang ni

bro klu nak tahu hrithik roshan tu abg tiri aku .. hahaha :D

ooooooooooooooooooo..**nganga mulut..

owh... aku xkenal la pelakon ni, tapi tahu la dia siapa....(",)

hehe.... yana cucu retis... ujang, cucu menantu retis la gini (",)

ujang...ko kenal tak salman khan????? dia bukan sedara aku..hahahaha....gila wehhh ujang femes tu dapat atok retis...hehehehehe

giler kentang ar ko ni ujang!!hahaaha....kelakor!


EmoticonEmoticon