Monday, August 1, 2011

Gua Benci Manchester United

Entri Cari Gaduh


Siapa kenal Manchester United...???? maksud gua Manchester United FC..


Mesti ramai akan jawap..gua wei..aku..aku..yer dak..??


Kalau tanya gua team bola sepak mana paling gua benci, gua akan jawap Manchester United..!!!!!!!!! sebab gua peminat setia Arsenal FC...

Gua bukan sahaja peminat Arsenal FC., tapi merupakan salah seorang pemain tengah Arsenal FC

Ketika Perlawanan Menentang Manchester United





Jersi Terbaru Gua


Pedulik apa gua orang nak cakap ARSENAL tak kuat..., yang pasti gua tetap benci Manchester United..('',)

Antara musuh gua yang merupakan penyokong Manchester United iaitu 

Iqbal , Naz dan Lolly... 



Akhir Kata Dari GUa


Gambar 2 tahun lepas tetap segar kan..kan...




"Jangan Marah ek Penyokong Man U, Sekadar Hiburan dan SELAMAT BERPUASA"


Sekian...Peace (~_^)v


P/S : sakit perut la..

29 Orang Memberi Komen & Pendapat

ape pun MU tetap best kehkeh..jangan marah ujang.. :p
selamat berpuasa..

pe benda arsenal ni.. arsenal team yang mebosankan.. n kedekut nak mam kuar duit untuk beli player. hahaha... CHELSEA 4EVER :)

sebulan jer setan tuh kuar dari logo tu ha.. t time raya die masuk balik.. siap r asenal tuh.. wahahha..

selamat menyambut ramadan..:)

yeahh!!ujang..u sama dgn i lahh..go arsenal!!van persie n ramsey ttap dihati..muahahaha..slamat bpuasa.)

hohoho .. MU r da best !!
bo0o arsenal .. hehehe :D

This comment has been removed by the author.

haha terbaik ! red devil kne tahan reman la pas ni :P

jadi ramadhan ini yang terbaik dalam hidup kita

selamat berposa ... lantak ko la nk benci ke ape ke...ade aku kesah sbb aku tak minat pun epl ni ... layan bola mesia je

ekeke.. terbaiklah..huhu

menyu memang tak best.. eh arsenal? ngee

aah gbr 2 thn lps pn still best =)

UJANG: aKU hARD FAN mu K..JGN KUTUK2..HAHAHA...selamat berpose...

assalam...hiihih x ska mu jgk...huuhu
ARSENAL NUM 1....HUHU

gua pun benci MU..hahha

selamat berpuasa..

bukan ke ko penyokong HARIMAU MALAYA ker ???

saya harimau malaya. kalau berani kutuklah. haha

yesss ujang...kite same...memang peminat setia arsenal...^_^ go gunners..^_^

MU tetap best.. ;)
arsenal pun ok..

selamat berpuase....hehe

haha, gmbr setan tu mmg terbaikk laa.. ;D

HAHA. . yes! ada geng! HAHA

aku sokong Malaysia je.. muahaha


EmoticonEmoticon