Sunday, July 10, 2011

Gambar Perhimpunan Bersih

Gambar perhimpunan bersih 9 julai di Kuala Lumpur yang ada ini cukup nak mengambarkan betapa teruknya keadaan bila sesama kita berpecah belah.


Bagi gua ini semua terjadi kerana masing-masing dengan egonya dan kepentingan sendiri, yang satu pihak kononnya mempertahankan, dan yang satu pihak jugak kata mempertahankan..


Satu nak keadilan...dan satu lagi nak keadilan...dah semuanya ada agenda dan motif sendiri, yang satu kata penakut buat macam ni.., yang satu lagi pun kata penakut sebab halang macam ni..derm...


Gua ingat kan bersih la perhimpunan ni..sekali jadi pengotor...,!!! derm...jem gila kot gua nak ke cheras tadi..nak gua salah kan polis takleh gak..yang mengarahkan orang atasan



Macam gua kenal

Lu orang pasti kenal


Pun macam gua kenal...


Kenal kan..??


Nie gua tak kenal..hee



Gambar lain banyak lagi...google la...habis KOTOR KL...

Dari bacaan gua tadi tak silap sekarang jumlah yang dah ditanggap sebanyak 924 orang..hurm..


Nak kata atau tegur macam mana pun. si FANATIK mesti akan tetap pertahankan hujah masing-masing..., yang Bersih akan jawap dan yang Patriot pun akan jawap...berdebat??? memang tiada penyelesian.


Bagi gua pulak.., apa salah bagi jer kehendak apa yang Bersih tu nak..,sekarang ni tercapai tak hajat..??? yang tercapai hajat utama sekarang gua rasa nak biar dunia luar tahu Malaysia macam mana kan kan kan??


Benda ni kena tempias dekat gua...sebab mengadap JEM GILA tadi...so menyusahkan..grrrrrrrrrrr


Video perhimpunan bersih klik SINI<-----------


Sekian...Peace    (~_^)v

 *Gambar perhimpunan bersih 2.0, foto perhimpunan bersih, gambar khairi kena tangkap, gambar patriot di perhimpunan bersih, gambar khairi jamaludin kena tangkap, gambar perhimpunan bersih 9 julai, gambar perhimpunan bersih 9 julai 2011, video perhimpunan bersih 2011, gambar terbaru perhimpunan bersih 2011, gambar perhimpunan bersih 2011 , gambar anuar ibrahim di perhimpunan bersih, gambar anuar ibrahim sakit

29 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahaha yg ramai2 tu alya pun tak kenal..eyh ujang! nak domain free? meh terjah blog alya.. :P

ujang.1st time komen ni.(-_-)"
sy blogger baru.byk bende tak tahu.nice blog btw.suke bace..good nite! ;D

seriously benda menyusahkan je.jalan tutp la hapelah.habis bisnes org lingkup.

masing2 nak kuasa..
arh! x kuasa aku..hahaha :D

lenkali gune helikopter r ujang .. baru tak jammed

ada org smgt berkobar2 nak join perhimpunan ni.., tp dia sendiri tak tau motif.., yang dia tau best..konon berani..,sggup berkumpul

tapi semayang berjemaah ??? woi solat 5 waktu lg penting der..

x suka dgn suasana mcm ni.. T-T

malas nk komen lagi, nnti fanatik melenting pulak hoho..

kesan paling hancus skrg, pandangan negara luar terhadap negara kita..

sedih.

merah lwan kuning? hjahhha. mcm budak2 kt skol jer.. hahha

'bangge' gle tgok rkyat malaysia buat mcm ni...pdhal xdpt pape pon..
xde bnde yg perfect...just trime knytaan 2...

adeh2.... malas cite hal cuci2 nie...

Malaysia makin terkenal di mata dunia


sedih


d harap mat mat bangla balik lah ke negara masing2 :)

Video yang memalukan Malaysia...

http://www.youtube.com/watch?v=ZBCNBqKiSK0

memalukan? for me kebangkitan rakyat..biasalah tu.. kalau d mesir, org bangkit sbb menjatuhkan kekejaman, mungkin d sini situasi berbeza..i mean matlamat. tp hak rakyat dol..

p/s : aku rase polis yang cedrakan anwar tu mesti puas hati sgt2, ye lah dpt cederakan number one punya pembangkang. what the fish..

aiyak..konpius nak sokong yang mana satu..ho3..
kadang2 kan bila kita nak tegur orang..
kita panggil die wat dek je, tp bila kita baling batu baru dia perasan..alamak macam takde kaitan..ho3.zzzzz

Tak pe laaa.. tak salahkan sape2, klu dah jem tak leh nak wat pe pun rusuhan tetap ada.. so cari jalan selesai, klu sana jem ikut la situ, kalau situ jem ikut la sinun, klu semua jem.. batalkan saja niat tu.. tangguh esok, sbb semua orag faham sebab ape.... hehehe.. yg penting pendapatan PASARRAYA LUAR DARI KL MENINGKAT... RAMAI GILA AKU TGK KAT ONE UTAMA, PASARAYA BREM MALL KEPONG PUN RAMAI GILA... Pro and kontra.. ok je kan.. :D ini dalam pemerhatian aku laaa.. sbb aku g shopping kat sane.. selalu tak ramai mcm nie :D

rase cam nak bako jer semua yg pegi benda bodo tuh

bila ada yg buat kerja mengelat, gini le jadinya. lama2 bergaduh tak sudah. sedey tulll...

Apa yang KOTOR ha?!
tgk tuh,Sasterawan Negara yg da tua pon ikut . demi menegakkan keadilan..diorang bukan nk buat huru-hara pon.. utk mendapat keamanan,ape lah salahnya klau berkorban.

komen jgn la ikut emosi..,

dari perhimpunan la jd huru hara..motif sbnr tak dpt..tp motif lain yg dapat..

ahhh!! mslh politik makin mnjadi2!

btw jom komen link entry wani ni.

http://akuazwani91.blogspot.com/2011/07/i-saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

thx a lot =)

betul berdebat tak berguna. tak selesai. baik guna akal masing2 yang Allah bagi tu untuk menilai. kalau Allah bagi ilham pk yang betul di sisi Dia maka tahniah!

duk diam diam jela ujang kat umah sampai jam reda. hikhik

hu3...so clean..:P
jemput singgah
http://luvabenbaby.blogspot.com/2011/07/pembersih-kah-malaysia.html

yang duduk pinggir KL pun turut kena tempiasnya.. jem gile jalan hari Jumaat balik kerja tu..

psstt: malu dengan keadaan KL yang dah TAK BERSIH gara2 banyak sampah sarap..

masing2 nak menuntut keadilan..habis tu siapa yang betul..

peliknyer..kalau dulu org buat benda cmni nak tuntut kemerdekaan dan keamanan..sekarang ni nak tuntut aper pulak? KEADILAN? ye ke?

hak rakyat ke tidak..mostly kat situ melayu ans ISLAM.ISLAM means PEACE bro...tu xpeace tu..islam xmenggalakkan 'war' camtu untuk menyelesaikan masalah....nati indon2 tengok mesti kna kutuk...erghh...bersyukurlah dengan yang apa kita ada sebelum ALLAH tarik balik selamanya...


EmoticonEmoticon