Monday, July 18, 2011

Cara Tahan Berak



Kenangan Kisah Benar.

Gua masih ingat lagi masa umur gua 7 tahun 3 bulan iaitu pada tahun........ermmmmmm..ok gua tak ingat tahun bila..,dan yang pasti umur pun gua tak ingat berapa  masa tu..tapi sekolah rendah la.

Gua merupakan seorang pelajar yang comel di dalam sekolah, dan gua mempunyai seorang rakan kelas bernama amir, amir dan gua ibarat pasangan GAY..berjalan berpimpin tangan antara gua dan amir menjadi perkara biasa


Nak dijadikan cerita

 lokasi : surau sekolah

Pada suatu hari, amir telah mengadu kepada gua yang perut dia sakit akibat hendak BERAK.., dan dia mengadu kepada gua "boboi, aku nak berak la"


"gila kau nak berak,tahan la..kita tengah sembahyang ni" herdik gua kepada amir.

amir yang terlalu tak tahan bertanya kepada gua "boboi mcm mana cara nak tahan berak ek?"

"kau kemut jer bontot kau tu, nanti taik tu tak jadi keluar la" dan gua pun teruskan sembahyang (gua kecik2 sembayang memang boleh borak2 dgn orang sebelah)


Tiba-tiba tak sampai seminit,amir yang tengah sembayang sebelah gua terkentut, bukan sahaja terkentut malah mengeluarkan taiknya sekali. derm gila..!!!

Sejak kes amir berak dalam seluar, dia terus tak datang ke sekolah sampai bila-bila..cikgu bagitau gua yang amir telah berpindah ke sekolah lain kerana malu.

Sampai sekarang gua tak tau amir dimana..dan sampai sekarang juga gua tak tau macam mana cara nak tahan berak...

So sesiapa yang ada tips cara tahan berak boleh tolong tak ajar gua , ops...sori..bukan berak..tapi buang air besar dalam bahasa sopan



Sekian...

P/S : Setiap manusia pasti pernah BERAK, ini FAK..ta


42 Orang Memberi Komen & Pendapat

adesss knp lar setiap entri lu gua nak jew bace eyh?? damn !!!

aku pun tatau .. yg kau tau tiap kali nk berak aku berak ...

yana pun dah terkena pengangan berak ujang nie.. miahahahahha

haahaha x boleh blah tul..sakit perut aku gelak.. :p

hahahaaa...jangan amalkan, nanti dpt penyakit buasir .. :)

hahahaha... waduh waduh.. geli geliman baca.suka hati pun ado! :)

nape u x pindah skolah jugak??

nk tahan berak? senang je.. lu dok atas benda keras. kompem boleh thn pye..!

p/s: adek guwa selalu buat ;)

entri yg penug ngan fak..taik...hahaha

http://farhanhanif.blogspot.com/2011/07/izreen-azminda-suka-lelaki-melayu-macam.html

hahaaha!! tengah sembahyang mana boleh cakap lah! belOm sempat nak berlak dah batal.hua3x..

hahah , sian amir pindah skola tu . sume slh kau suroh dy tahan berak .


hahahha

tulah..ko lah ajar dia benda salah. kan dia malu.

hahahhahhahaha..ini sume salah ujang sbb amir kena pindah! hahahahah adoii

cara nak tahan berak, memula kemot bontot dan lepas tu letak tgn kat bontot bawak naik ke kepala..buat ulang2 sampai laaaaaaa tak jadi nak berakk..wakaaakkkkakaka

tak pasti laaa jadi kee tak, kalo jadi bagitau yeeee...HAHHAHAHA

camna ek..tak tahu gak..hekhek..tak biasa buat takut buasir hee~~

gentel hujung baju...pastu ulang2 perkataan ni:

bunga daun...banyak2 kali sampai la hilang rasa nak berak tu...hihihi

kahkahkah sengal siot...

ak igt ko tipu..

klu aku dulu kecit2 org ajo time rs nk berak je ko cakap 'kepala bontot kepala bontot' sambil tangan letak kat kepala atau bontot mase tgh ckp..

pnh dgr x? seyes.. ak pnh buat pastu xjd berak hahahahaha

tgh solat bleh ckp? XD care nk thn berak senang je...tahan nafas, kaki silang & kepit kuat....slalu nmpk org yg tunggu turn kat toilet buat cmtu...hahahaha....

wakakakakakaka ujangg, betul laa ape yg alya nak ckp tu..sama mcm mynameismy..

HAHAHAHAHAHA tak caya cuba try!! hahahahahahaha

ahhaha wa tak penah berak. ding :p

betul tu my...aku pun pernah dgr...hahahah..derm

hahhahahhaha .. terberak time solat ! gampang .. haha :D

caranye kan sumbat je guna ape2 lubang tuu haha

hahaa~ pegi jela berak..wape nak tahan2..kena buasir baru tau

kalau dah terkeluar tu, tu jenis yg dah tak leh nak kemut dah pon..sebab dah ujung2 jer...
hahaha..

petua2 org dulu2, amik batu sumbat kat pusat....

amir tu nama betul ke bukan nama sebenar??

aku tak suka kau memperkotak katikkan pocoyo

BERAKLAH ANDA..

kerana berak adalah salah satu nikmat kehidupan sejati yang hakiki

agak2 amir bace x entry nih??? hahahaha

latest entry Isu Bila Bersedekah & Urban-or-Disaster --> blgo group

nak tahan berak??
gua rasa mak gua ckp,simpul n ikat je baju yg pkai tu ketat2...
tapi kalau nak berak,mmng dah x terikat pun..ngahahaha

tahan berak=tahang punggung dgn tangan


kahkah<----------tak lawak pon

berak mcm org nak bersalin mana blh tahan2.. sian dia. Ujang la yg bersalah dlm hal ni. :D

guwa dulu ada member berak dalam kelas..takut nak mintak permisi ngan cikgu..bhahaha..seketol objek kuning jatuh atas lantai..demm..

haha~nakal gler tym kecik2..smayang bley sembang2..hehe ^^

baca entri, bole tahan lagi gelak.. tang komen2 tentang tips2 tu yg xbole blah tuu.. wahahaha byk bnda gua ta pnah dengar rupanya..

menonggeng smbil fikir kau dah abis berak dengan jayanya (imagin dah basuh semue la)~wahahha.. mcm aku expert plak..

pakai spender besi confirm dpt tahan berak..taik x lawas nak keluar..

wah ada iklan initty dh..hee

Teringat video youtube sorang gadis bersama beberapa rakannya yang sedang enjoy ber-jacuzzi... tiba-tiba gadis tuh terberak cair dalam jacuzzi! Lawak...


Kentut sini jap...

[13SX] Makcik bertudung labuh KENTUT dalam lift!

Haah penah buat 😂😂😂


EmoticonEmoticon