Tuesday, July 19, 2011

Bini Gua Di Tenyeh-tenyeh

Lupa pulak gua nak update cerita hot ni...,


Semalam gua temankan bini gua ke Taman Botani di Putrajaya...,hang tau tak taman botani Putrajaya kat mana..?? kalau tak tau gua pun tak tau nak terangkan macam mana,sebab gua pun 1st time sampai..lantak la.ni bukan blog perlancongan pun gua nak cerita pasal taman botani.

Gua ke sana untuk bawa bini gua berjumpa dengan akak yang cun bernama Fareha Rahmat..., sampai-sampai jer gua tengok rupanya ada 2 beradik cun bernama Fareha Rahmat dan Pyka Rahmat..

Motif bini gua ke sana ialah untuk di tenyeh-tenyeh mukanya..atau dalam bahasa senangnya makeup la..

Ni gambar yang gua curik dari 2 beradik tu..,gambar gua malas pulak nak upload..('',)




Dari muka nak mintak penumbuk..


Setelah di tenyeh-tenyeh jadi  la
Muka mintak kene cium...hahahahaha



Nie la gambar 2 orang blogger cun merangkap adik beradik





Yang teruna di luar sana harap maklum...,  Fareha dan Yana tu dah kawin.... si Pyka yang kecik molek itu pulak hak milik encik UCIE..hahhaha..gua suka sebut nama UCIE ni..

Sebelum ini akak Fareha ada tenyeh muka si Yuyu Zulaikha, dan sesiapa yang mahukan perhidmatan jurusolek sila la roger-roger akak Fareha..., suara akak Fareha ni rock woooo..gua suka..yeeeeyeeeaaaahhhh!!!!

Terima kasih kepada akak Fareha dan Pykaucie

Sekian...Peace (~_^)v


P/S :gua berak tadi taik gua cair...derm..!!!


50 Orang Memberi Komen & Pendapat

wah.........
yana mmg cantik lah ujang..
untung kamu

Ouh, akak pyka rahmat pandai makeup ^^
patutlah adek pon cantik ^^

muka nk kena cium?hehehe jgn bro,depan org.malu.hehehe

wahh...cantik bini ujang... hehe.. tak thn part muke mintak kene cium. Hahahahaha

yana makin cantik lah ujang..

derm taik cair..haahaha

aahh akak pon klaka baca muka mintak cium..mintak ke kene 'tenyeh' je x minta2.. isshh sayang istri kan..

suami miTALI betul rajin ikut bini. bagus!;)

gua ingat kene tenyeh dengan ape tadi..

hahaha... suara kak fareha sedap kannn! minat gilaa!

sekali tengok muka yana yang tak mekap tu memang sebijik muka ujang...


memang kuat jodoh ampa 2...

hehehe

woi komen la muka gua..muka yana buat apa..hahaha

org dah lawa , tenyeh ke tak tenyeh ke tetap lawa!

HOOOOOOOOOOOO OMEYNYA UJANG EH BINI UJANG!

cantik n comeiii la sis yana...meleeetop gitu...heheh

tengah pikir cane muke ujang bile ditenyeh..haha

siyes yana comel....

ujang mintak dipuji tu..haha panas ketiak takde org nak puji die...kihkih

crik yg single untuk aku satu laaaa

lu bila nak makeup lak? hikhik

gurau je~

wahahahahahaha..bini artis lah tu, tak lama lagi kan ujang nak jadi artisss dahhhhhh..hahaha

haah laa, kalo muka kak yana tanpa mekap tu dah mcm muka ujang..haha jodohh..ekekekekeke :P

lennye muke yana...^_^
chantek..

ujang .. lu tak join make up sekali ke ngn dorang ?.. haha :D

nape ko xtenyeh seklai muka ko ujang.. mesti lg jambu kn :)

huhuhu, lawakla ko ujang, terima kasih bwk yana utk ditenyeh :)

Cantik make up.. Pastu aku benci baca p/s kau!!! Gggrrrrrrrrrrr..

wah.. cun la Yana.. bertuah ujang.. rugi org lain ye.. hehehe

muka mintak kene cium..muahahahahaha

lawak ah kau ni..

ps tu tak menahan..cherry berry ke hapa kau ujang?? hahaha

ala.. dah mintak cium.. cium jelah.. ;)

Lu suka buat tajuk entry gempak2 eh...
gua ingat apahal la tadi....hahaha..
erk, masuk sini jer terus lu gua lu gua :)

nmpk lbh cun bermekap :)

tp neutral pun omeyy gak :)

http://aida4eva.blogspot.com

b4 and after makeup stil cun..hehe :)

ujang si paku gelang... hahhaa.. nnt aku ronda2 kat putrajaya aku tegur hang lagi... hahahahhaa

ujang : wah....comel je muka wife yu si miss yana MIB tu ha..sebelom dan selepas tetap comel..kembang idom lah tu ai puji wife yu..koh koh koh

p/s : dengggg...berak cair banyak minum air soda lah tu...koh koh koh

cantik!! huhuuu..ujang tidur tak lena malam tadi :)

so sweet..:)
ha3~~~
romantik gak ujang nie

lepas tu ko masuk keta sure terus cium2 yana kan kan kan

yeahh sore kak fareha mmg rock! i loike! ^_^

hahah kelakar yang ni kelakar. pykacie aa bro, err macam terbangga sikit sebut pyka banyak banyak dalam blog ni. muahaha

kbai

jang, nak bagi tahi tak cair, tahan berak hehehheheeh


EmoticonEmoticon