Thursday, July 28, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG ..CEPAT !



Apa gua nak merepek ni ek...belasah pasal diri gua la leh

- Gua suka ayam...,makanan kegemaran gua ialah ayam
- Gua tak pernah naik kapal terbang...., dan gua seorang yang penggayat
- Gua tak makan sayur..., tapi gua makan makanan tambahan CNI
- Gua lepas makan tak suka tengok cermin


Sekian....Peace (~_^)v

12 Orang Memberi Komen & Pendapat

Akak pun tak suka makan sayur jugak.. habs skrg semua anak2 akak tak makan sayur haha

mcm byk skip je mkn suppliment tu =__=

napa x suka tgk cermin lepas makan??

x tengok cermin sebab takot boroi kah?

kenapa x nak pandang cermin?
peliksss

sbb kalau tgk cermin nanti tertanya2

"eh..siapa mamat hensem ni"

sekian

tengok la cermin sbl makan, remind diri sendiri jgn mlantak tak hengat...hhee

walau bagaimana pun kena belajar makan sayur..berkhasiat..kena dgn masak nya sodap...kesan nya bukan sekarang..kalu umur panjang 20 tahun akan datang..terhindar dari sakit2 lutut..sakit2 sendi..sekarang tak ada apa apa..

makanan tambahan camtu tak bagus!

dtg lawat dan follo heheh kalo de mase follo la ye....


EmoticonEmoticon