Tuesday, July 5, 2011

Awek Untuk Dingorat

AMARAN KERAS

" Entri ini tidak sesuai di baca untuk orang GAY"



Lama gua tak buat entri pasal review nie kan..,??


Jangan kata gua pilih perempuan jer ek....lelaki pun gua dah buat..., tak caya pergi dekat LABEL tu carik OH REVIEW...!!!! grrrrrrr


Kali ni gua nak kenalkan seorang  Makhluk yang poyo, meh layan Biodata dia dulu


********************************

BIODATA AYU JAZARI




Nama : ayu jazari

Nama Manja : ayu

Tempat Lahir : kota bharu,klate

Tempat tinggal : buterworth, penang. ( sekarang dah duduk kelantan balik)

Kerja : sales designer (dah benti)

Tarikh Lahir : 8 disember 1988

Status : Single n available kot

No Tel : 012-3456780 <---caya bongok..hee

Blogger Kesayangan : Ujang9897


***************************

Blog minah nie


Dah tengok biodata kan..., so yang rasa nak ada awek tu sila la ngorat dia ek..sebelum minah ni dingorat oleh insan bernama MEJAH...hihi

Minah ni ada blog dah lama dari gua kot..tapi dia pemalas nak update..., gua rasa minah ni single lagi..so memang untuk dingorat..hahahaha

Dari segi blog gua tak banyak nak komen sebab layout baru dia ni dah ok...dulu buruk..hahahah,tapi kenapa dekat bloglist kau takda blog aku..derm..!! dulu ada..cis cis...

Dah la..malas bebel panjang-panjang...


Pergi la terjah Minah Kelantan ni..


Sekian...Peace (~_^)v


P/S : siapa lagi gua nk review ek.., kang main kutuk blog orang kena marak pulak...hurm..

51 Orang Memberi Komen & Pendapat

blog gua ble ag ? =='
haha
kutuk jep la , dorang tak marah
xD

pasni aku nak ko review yana pulak ye

cis!kate aku poyo..aku baek ape..hahahaha

nasib baik kau review awek kali ni. gua memang tengah carik awek ni. haha

setuju ngan rozuan!
review blog yana...hehehee

belog arda ! belog arda !

arda kuat perasan macam ujang ape?
huahua
grrr
:)

ape kate ujang review blog noyis lak??rase terharu lorh klu ujang wat g2.teheee~~^^

hai!!.
boleh berkenalan?

jom ujang.
singgah blog gua..
tapi.
gua tak ade nak promote awek..
hehehe.

blog ko mmg ade la kt bloglist aku!

hai ?abg ni handsome mcm aaron aziz lah! :)

nak sign blh?

ekekekeke

wawhhh..mcm best jee..tlg promote nuru gk ahh..hahahah..nuru xde spe kenal..niq afnan jee yg knl hahahahah

erk..sy bukan gay,sy xley baca -.-'

blog gua nak jugak.....hahaha

farhanhanif.blogspot.com

=D

:) hehe. rajennyeeee baguslah anak sape la ni hihi :p

ujang .. blog gua la pulak ..btw thanks ujang follow my blog ^^ ~ hahaha :D

ujang anda di tag di my latest entri .. haha

hahaha... untuk para gay... bawok besabo :D hahahahahaha :D

owh, review awk yg cantek2 je ek?

sob sob.. ni yg nak syedeyy ni..

mehla kentut kat blog syada..
* mesti pengsan + terharu*

hehehehe

belog tqah bile pulak???lalala(muke tak bersalah je)

ade gak entry review awek? hahaha. boleh try buat lah lepas ni. btw salam perkenalan. :)

dengan pantas pergi terjah broo...

o..... mintak biodata dulu nak buat gini la ea.huhu. nyesal x bagi dulu ^^

boleh jadi ejen cari jodoh kau ni

jaja la blog gwa sekali sebab blog gwa dah bersawang tahap unta..gwa malas nk hapdek..bosan LOL

hjahahhaahah sesedap jer kata anak dara org pemalas.. hihihi

wahhhh
lawa..
ada iras miss lolly lah :)

sape yg berani nak marah ujang....
ada yang kene kentut nanti....

kahkahkah sengal la ko.

weh ko xpnh review ak pn kan..;D

cepat la review...x sabaq dh ni!

blog aku bile plak ujang? hahaha

Humang haih....dah jadi AGEN PENCARI JODOH la pulak.....ekekekeke

hahaha. siap bolehh buatt cari jodoh ni. aduii.

blog emak org aka bini org tak nak review ?? ^^

gila terbaik entry2 dlm blog ni..dari stress bole gelak..enjoy..bole promote

boleh ngorat ek? hehe

a letter for you
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/dear-wenger.html

Aku try terjah dan ngurat awek ni.. (kalau dia pandang aku la) ;D

ujang nak ngurat tapi tak dilayan agaknya...hehehe..

tu pasal dia bg org lain buat...

jom join GA cik dil

http://semanisepal90.blogspot.com/2011/07/sticky-note-giveaway-cik-dil-kami-nak.html

ala ujang review blog anak2 dara je .. blog akak2 yang beranak pinak bukan ujang nak tengok.. wat penat je letak blog ujang kat bloglist... huhuhuhu...

blog ujang sentiasa di bloglist dah berkurun kot..tapi dia tak penah review pung! kicik ati kak bedah tau!

boley bikin panas nie. haha.

boley bikin panas nie. haha.

pi terjah blog awek tu..
=D

Zabedah...

Call me 019 2272862


EmoticonEmoticon