Saturday, July 30, 2011

Aku Seorang Blogger




Aku Seorang Blogger...??? apa benda tetiba gua buat entri Aku Seorang Blogger ni...?? ye..ye..gua tau dalam dunia ni ramai ada blog dan bukan aku seorang jer blogger...hehe

Sebenarnya gua buat entri bertajuk Aku Seorang Blogger ini untuk mengikuti kontes SEO anjuran 2dayblogger, banyak kategori atau tajuk yang dipertandingakan tapi gua pilih tajuk ini sebab lebih santai..nak menang jauh sekali., sebab tarikh tutup pun esok..naik naik SEO menda..hahahaha


Dah alang-alang ada entri pasal Aku Seorang Blogger so gua kongsikan dan dedahkan la segala cerita gua di entri ini

AKU SEORANG BLOGGER

Gua mula mengetuk keyboard dalam dunia blog ini pada 18/12/2010. Jadi dah 7 bulan gua dalam dunia blog ini, kalau perempuan nak lahirkan anak pun kena tunggu 9 bulan yer dak? jadi secara tak langsung nak bagitau blog gua ni masih lagi belum tempoh matang, kalau ada salah silap itu semua proses kematangan gua..hee dan Aku Seorang blogger



Kenapa gua mempunyai blog ini..?? seperti yang pernah gua ceritakan di vlog gua jawapan dia kerana YANA meracun gua supaya mempunyai blog. sebelum ini gua baca blog dia jer..tak best langsung..hahahaah, so gua buat la blog gua supaya jadi lagi tak best...yeeeehaaaaa dan itulah dia Aku Seorang blogger


 Siapa blogger yang gua paling rapat dan gua suka..?? gua rasa tuan punya badan tau kot..siapa yang selalu gua carik gadoh tu la jawapan dia...


Pencampaian terbaik gua dalam blog..?? terbaik secara individu gua ialah Pagerank dari 0 terus dapat 4, tergolong top 40 blogger melayu dari segi rank alexa,yang lain-lain tengok dekat pengiklanan ok.


Kenapa nama blog gua erti kehidupan..?? jawapan dia panjang la pulak...so gua pernah buat entri pasal ini, jengok la di SINI dan kenapa ada 9897 nanti-nanti la gua cerita ok..


Kenangan yang best gua bersama blogger ?? kenangan best ialah dapat lepak bersama sahabat blogger dan paling best dan paling gua tak lupakan ialah lebih kurang 40 blogger menghadiri majlis perkahwinan gua bersama yana hari tu.., kedatangan yang luar biasa bagi gua..terima kasih kepada semua yang datang haritu ok..



Akhir sekali gua kongsikan BIODATA GUA...


Biodata Ujang9897


Nama Sebenar : Mohd Azfar b. Roslan.

Nama Tipu : Ujang , Aaron aziz, Brat pitt ,

Tarikh Lahir : 7 / 11 /1986  ( 7 eleven)

Tempat Lahir : Hospital Kuala Lumpur

Tinggi : sama tinggi dengan awal ashaari

Berat : Lagi ringan dari afdlin syauki

Status : Bujang (gua tipu)

Bekas Awek : Heliza Helmi , Lisa Surihani

Artis Kegemaran : Gua sakai..semua artis gua jumpa gua suka..hahahahhah

  
Sekian..Peace (~_^)v

“Contest SEO ini telah dianjurkan oleh Blog 2DayBlogger.Com dengan kerjasama blog upprofits,  lepak dan broframestone. Manakala hadiah telah disponsor oleh 2DayBlogger,upprofits,broframestone , MJ,MySuperKids , Muje,Puan Bee ,Ellen, DenaiHati,k-worlds,hairulazni,ummihanie,dinsblog“.


 p/s :  lapar....

29 Orang Memberi Komen & Pendapat

good luck la for the contest....tapi aku rasa banyak gak ko dapat sejak jadi blogger kan....

tarikh lahir 7E tak bleh blah tu. hahahhaha,

nak joinnnn

jemput ke sini http://eddysyrol.blogspot.com

bukan mudah nak jadi blogger kan.
tahniah beb. happy blogging.

seronok dapat jumpa rakan blogger yg lain...

muga blog ni terus maju lagi...

hobi? ngorat artis? hahaha...lawak je ye...

kite sebaye upenye. kire wa boleh r main ketuk pale ngan lu kan ^.^

erk mudanya..tapi suka masuk blog ni sbb boleh main conteng2..asal masuk sini mesti dok menconteng..best wooo menconteng spt seorang yg saiko..menconteng dgn penuh kegeramannnnn..grrr

ceq jeles tengok gambar tu..sila remove!!!!

terbaik..kawen sudah..tak boleh nakal2 dah..haha

Terhangat Dari Microwave :
Preview Filem SENARIO Ops Pocot!!
Preview Filem Hantu Bonceng!!

oo heliza bekas awek ko ek ujang huhuhu, bole akak mekap dia? hahahha

http://azwansprincess.blogspot.com/2011/07/bila-kakak-jaga-adikapa-jadik.html

cutenye aku lam pic nieh
hahaha

ramai jugak ya sahabat blogger yg hadir pada majlis tu. tahniah.
teruskan blogging sampai dah rasa puas :))

majulah brad pit eh Aaron aziz eh ujang...

err...keliru mne satu name kau..hehe..

papejela..gudluck..sekian..

fuhhh..ni mesti menang nihhh

ahaks!!
bukan main lagi nama tipu aaron aziz..
=D

oh tua dari mila..so i call u abg bujang eih tidak..abg ujang jeng jeng jeng..haha...

wah gile ramai dtg kenduri kawen ko
ber=gathering kat sana ye

baru 7 bulan? tp dh beribu follower. terbaik la bro!

ptt r..seven eleven rupenya

bioadata ko xde lagi lawak ke?..hahaha


EmoticonEmoticon