Sunday, June 19, 2011

Tumpang Tanya..



Gua nak tanya..., blog gua ni berat tak....????

Kalau berat gua nak buang apa yang tak patut seperti Bloglist

Sekarang bloglist gua ada Musuh, Kakak, Mangsa Kentut, Mangsa Kentut 2

Kalau berat gua nak kurangkan bloglist ..itu sahaja

Kesimpulannya Berat tak blog gua....?? loading lama tak...?? apa patut gua buat...??


Iklas ek sayang................

Sekian...Peace (~_^)v


43 Orang Memberi Komen & Pendapat

okay je jang Uncle raso !!!
tambah Uncle kat bloglist pon tak berat lagi kot rasenye !!! wakakakaka :D

ok je la ujang.. mana ada berat.. :)

berat tak berat sgt la. tuan punya belog lg berat kot. hehehe

agak lama loading, bila tgk bar, yg lambat load nuffnang dgn feed blog (bloglist). nk ringan kurangkan bloglist, buang stream facebook page. yg lain simpan la, sbb mmg perlu.

buang je blog list, tapi jangan buang link blog aku. HAHAHAHA. bila aku msuk blog ko, mouse pointer aku kelip2 sebab header ko kot. tp aneh gak, masuk blog yuyu n ayeem okeh je T____T

ok je..
tapi kalau internet lembab lambat sikitlah loading!

xberat sangat..tp berat la jugak.. pkai streamyx ni..kne loading gak la..lau xde loading lgsung lg best kot..

err. cursor jadik bekelip kelip laaa.

yang lain hokayyyyy :)

kalo tmbah niena kt bloglist insyaAllah tak berat, sbb tu obat nye hehe..
xder lah.. ok je.. ringan, laju je pn..

macam aku ckp ri tu^^ agk berat bagi pengguna berokband macam aku ni.. aku selalu nak g blog ko tapi loading lambat weh^^

xlambat pun nak loading...ok jep~

haaaa!!.buang iklan!!..
heheh..btw, tak berat pon bro;)

kdg2 dia berat gak .. kdg2 ok .. huhu .. bloglist wat sikit dah lah jgn byk sgt .. jgn buang link qaseh !

ok jer der.. tak lembab pun.

nk buang bloglist name aku jgn buang der.... grr

kdg ok kdg lembap gak.. huu ikut line kot..

oh...kalau ada banyak bloglist jadi berat yer....hmmm

ok je bujeng~~~ tapi ada typo... ikhlas, bukan iklas... errr... larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk! :p

tak berat..so bole la ltak ak at bloglist hang..hahahaahahah

ok je xdela berat cume
144.08kb je :)

bagi yg tenet laju takde masalah la..bagi tenet kura2 memangb berat la ujang....kurangkan bawah 100 :).... http://www.areliff.com/2010/12/timbang-berat-blog.html

OK ja...tq untuk cadangan anda kat blog saya..improve sikit2...


EmoticonEmoticon