Tuesday, June 7, 2011

Tengok Wayang, Bukan Buat Wayang..!!

Gua tak tau nak letak tajuk apa..kalau letak tajuk Review orang tak baca..heeee


Tengok gambar 1st nie dulu...

Jejaka Hensem


Semalam gua layan wayang FREE cerita karton Hoodwinked Too di The Curve.... gua ada 4 tiket lebih...dan gua nak bagi korang free semua tanak dekat entri INI..


So gua kasi la 4 tiket tu dekat si kaki menternak lemak iaitu Cik Epal...dan dia bawak 3 orang...

-adik dia
- YUNA..hihi
-pakwe YUNA kot..=)


Gua tak reti nak bercerita...korang tengok jer la gambar GELAP ni..biar gambar yang bercerita...hihi




************************

(Siot YUYU halang gua cis..!!!)
Tah paper si Moon tu tutup mulut..!!!


Si Awek blogger yang ada...tapi si eyla tah mana ilang tah..



*******************************



Gua nak review sikit cerita Hoodwinkes Too nie..., pendek cerita..nak gelak-gelak..enjoy boleh layan cerita ni..hihi...gua kurang suka cerita karton ni..tapi layan YANA tengok jer la...best gak...hihi('',)

Finaz kasi kasi gua tiket gak..tapi member gua tak dapat datang..so rugi 2 tiket..hee



" Kami Tengok Wayang Ramai-ramai ... dan Kami Bukan Buat Wayang.....('',)"


 TQ Nuffnang kasi gua tiket


 Sekian....Peace (~_^)v



Blogger Yang Hadir Semalam

- Ujang Seth Tan
 - Yana Elena

- Hamzah ian Gilo
- Yuyu si Henpon lemas
- Cik Epal kaki menternak lemak
- Misztrex konon pemalu
- Eyla yang muka macam YUNA
- Nisa Kay yang ROCK
- Eazy si kameraman



P/S : lepas ni ada lagi Nuffang kasi tiket wayang buat la ramai2 wei...grrrr


33 Orang Memberi Komen & Pendapat

Si Tukang Kentot Tegar wajib join ! :D

http://www.lailyqaisyirah.com/2011/06/segmen-dia-selalu-support-blogger-baru.html

tittle mantap, boleh keje kat metro nih jang..

mana x malu... dah aku bukan #retis mcm korng... HAHHAAHAH...

ujang seth tan? ujang seth tan? arggghhh

wah tetiba terbayang masa dengan en. suami.. wah.. dia boleh tidur kat dalam panggung.. hahaha.

huhuhu..nak letak gak name SETH tue...
adooiiii...

kahkahkahh!!! aku rock??
i take it as a COMPLIMENT. tenkiuuu ujanggg :D

wah nora n seth tan pon hado.besh nya.hehehe.

bile rara leh join lak ni.

seth tan ker setan weh??ahhaha

MR UJANG,
CIK ELENA N MR SETH TAN PON ADER...HAPPENING LA NI...HHEEE

pabila hot bloggers berkumpull hehe :)

ujang : wah!!!! best nye...itu je ai nak cakap...koh koh koh

sdikit rs kejelesan di situ.. ade gf ksygn aku ..kehkehkeh..
btw, nex time leh jumpe ko..

laa..rugi ek tiket tuh..huhuh//xpe de lagi tiket gwa esok..kalau gwa tak dapat gi gak gwa bagi korang eh..

henpon aku lemas...:(

ganti la yg baru woiii..kata seth tan..setan kayooo...huhuhu..hahaha

wah best Ujang mewayangkan diri bersama blogger2 pemes..

wah wahhhhhh bestnye dapat dating ramai2...bila plak nak jumpa akak eh...sob sob sob

JELES NYERR

tapi kite jauhh kalo dapat tiket free pong...


kalo balik Malaysia...boleh lah..

layan movie ujang ngan yana erk??^^

(kalau)

tak selalu baca entry blog kamu,bro...haishh...mcm rugi je..padahal the curve tu bkn jauh mane..adoyaaii..haha..

:p

BESTNYER JUMPA RAMAI BLOGGER SANGAT JELES

len kali tolong buatkan entry tike wayang untuk aku, tak sempat dow nak buat entry.


EmoticonEmoticon