Thursday, June 2, 2011

Sengal Ini Olang

Seorang lelaki pergi ke klinik mata. Setelah matanya diperiksa, dia bertanya: 

” Doktor, selepas pakai cermin mata nanti, boleh ke saya membaca macam orang lain?”

“Dah tentu”, jawab doktor.

“Oh, gembiranya. Dah lama saya buta huruf, akhirnya boleh juga saya membaca,” kata lelaki itu dengan riang.


"ni bukan lawak..nie sengal...macam Niq

Moral of the story
- jangan pusing2 cerita
- jangan tegakkan benang yang basah<---betul ker peribahasa gua




P/S : berat naik 3kg..grrr


15 Orang Memberi Komen & Pendapat

Asal nak guna peribahasa tegakkan benang yang basah ek??? Adoi..

Entry Terbaru : Filem Mael Lambung Bakal Box Office

cermin mata ajaib..cam cite bujang sepah..kahkahkah

oh..ni la ujang yg salu kyerul,amal,ksp duk cerita.. hihi..hai..saya sab! wink! ;)

mamat tu sengal macam ko jang...haha

macam pelik je moral story ko..hahaha

perut boroi!..haha

ko ke doktor dlam citer nih???

haha
yg naik tu mesti tang perut tuh..;D

HAHAHA... baru naik 3kg kan,,,
akan naik lg, dun wori la ujang...

hahaha ;-D

Naik 3kg tandenye ko bahagia...Yana pandai jaga ko.

kan kan kan ai dah kate..memang nampak le ketembunan awak le adik oiii...mmuuaahhhhh baja baik punyaa..oppsss saje lawak malam jemaat:P

ujang pregnant ke sampai naik 3K. jaga perut bang!.. baru 3 kg.

sis yana masak sedap lettewww... tu pasal naik berat badan... heheheh!!~


EmoticonEmoticon