Wednesday, June 1, 2011

Sedapnya Susu Amoi

 ( google gambar amoi...keluar gambar ni)


Pagi tadi semasa gua memandu kereta Merpati Putih gua..., gua tersangkut dalam kesesakan lalu lintas yang agak teruk...,(skema tak ayat)

Ke biasaannya gua akan tersangkut di kawasan itu paling lama pun 15 minit jer.., tapi tadi dekat 30 minit jugak la gua tersangkut..derm..!! dah terlewat gua sampai opis...

Dalam kesesakan tu gua toleh la kiri dan kanan sambil wusha amoi-amoi dalam kereta..., ada yang menguap...ada yang muka tak mandi dan ada yang tengah korek hidung...eeee bongok punya amoi...!!!


Tapi gua tertarik dengan seorang amoi ni...muka dah la cun, apa yang gua tertarik ialah dia tengah minum air kotak SUSU DUTCHLADY perisa strawberry

Dalam hati gua berkata

" Sedapnya susu amoi nie....."

( yang tepi sekali tu...)


Dengan perut gua yang tengah lapar, gua terus pergi kedai beli air susu ni...heee sodap wo..!!!!!!!


Mesti ramai yang tak taukan...hari ini hari susu sedunia...apa la tu pun tak tau....

Dengan ini gua ingin mengucapkan....




SELAMAT HARI SUSU SEDUNIA


" Siapa tak minum susu....('',) "

Sekian....Peace (~_^)v


P/S : .gua pun baru tau hari ini hari susu sebab dengar radio Hot FM tadi


56 Orang Memberi Komen & Pendapat

lupa nk bli susu tadi..bli nasi lemak je..hehe

nyahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! dapat ke belom dorang hantar?

selamat hari susu sedunia!hahahaa..hari-hari kene minum susu la :)

yup nak beli susu amor lah ahri nie.. hahahhah ngek lah tajuk ujang

This comment has been removed by the author.

uiii..ada ari susu ek..


hai jang, lama xdatang cni..sori..
bz kejar penghutang xbayar utang..

tau sapa penghutang tu??huh

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/entry-panas-hati-pendekar-berkuda.html

Aku pun baru tahu hari ni hari susu sedonia...hahaha...aku tak suke susu. ko suku susu tak jang?

Ingat apa yang lucah sangat tadi... Bhahahaha :D

macam lucah tapi bila baca kelako hukhukhuk

ko pantang bab susu susu ni kan..;D

selamat hari susu.. aku tau de hari susu, tapi tak igt ari ape.. haha.. kire brtrma ksh gk la kat ujang.. =)

hehehehheehhe tajuk mmg terbaik.

hari ini kena bagi susu lebih kat anak...hehehe

igtkn susu tek amoi..kahkah

wakakaa..
tajuk mengundang tul..
igtkn pe lah td kn..
ade lak ari susu sedunia ea..
anyway, pg ni xbrkfast ag..
(ewah2..laparnye perut)=)

amoi tu la salah...tgh2 jem dia pergi minum susu...

gua dah la suka susu tu..=)

bfast susu, lunch susu, high tea susu, dinner susu, supper susu...midnight??? hehehehe

selamat hari susu sedunia. jap gi nak minum susu. tadi dah minum bliss yogurt drink

susu oh susu..
lemak berkrim di sukai ramai...

hahah ingatkan susu ape...ceh betui la ko nih...
fahim pun tgh gila pink skrg ni...air pink biskut pink

alamak! nampaknya kena minum susulah hari ni yer...ada tak kat mana2 boleh dpt susu free...nak terjah nih...

sama la, kak aya pun tau hari ni hari susu sedunia bila dengar hot fm.

HAHAHAHAH...Bajet amoi tu punye susu yg ujang maksudkan..kih3

hahahha
makin sehat ler mnum susu amoi tiap2 hari..

tajuk memang gempak..
lepas ni kena gak tgk kiri kanan time drive, mana tau boleh tengok susu amoi jugak...keke

ingatkan kat shoutbox je dia typo, dalam entry pun... -_-"

"tersangkut di kawansan itu" :p

ha'ah lah, pagi tadi ceq minum susu HL..

Eh, pg tadi aku minum susu strawberry jgk.

hahaha..tajukkkk!!!!

aku xminum susu, xblh sambut la hari susu ni..ahaha

amoi tu minum susu dah expired. sbb tu nampak sdp. hehe

waaaa...susu pon da ari ek.
ari nescafe bila lak ? ? ?
hik3....

laa ko minum susu jgak rupenye,.tpi asal xputih??hahhaa

ko ujang semua ari ko tau, bgs2 pengetahuan tinggi hik hik

ko ujang semua ari ko tau, bgs2 pengetahuan tinggi hik hik

selamat hari susu sedunia...even i don loike susu...hehe~

krn susu la aku mbesar dgn sehat ;-D tq mak!

ta suka susu y tade perasa..hehe

hahaha... entry sangat superb laa... papepun, minumlah susu especially susu strawberi.. sedap ~~

SELAMAT HARI SUSU SEDUNIA (1 Jun 2011)

*memang kene btol tarikh nie.. hahaha.. bufday ~

haha, kalau bangla yang minum dutchlady perisa strawbery, mesti tak teringin punya kan?

alahai 1st time tau ada HARI SUSU SEDUNIA..thanks

sabor lah. tunggu la ko dapat anakk

hari ni kita minum susu jer....Selamat Hari Susu Sedunia

aaah..ada jugak unsur 13gp ko..grr..

patut r gua tertarik nak bukak entri ni...

weh...hari ni hari tudm !

MR UJANG.
TAHU DR HOT FM GAK.KALU TAK, SUMPAH TAK TAU ADA HARI SUSU....

haahhh, betul,dengar dekat HOT FM,baru tau. HAHA

selamat hari susu sedunia jugak . peace ;)

aku cuma sambut bulan susu (mmg keje aku beli susu anak tiap2 bulan),

hehe..bro ujang..apik da lame tak minom susu nih


EmoticonEmoticon