Thursday, June 16, 2011

Review Green Lantern

 Yeeehaaaaaa
 
Malam tadi gua pergi tengok wayang free Green Lantern dengan Yana di The Curve,




Kenapa free...?? macam biasa la...dari Nuffnang....('',)


Semalam di the curve bukan dari Nuffnang jer yang kasi tiket free..tapi dari Radio Era, Mixfm, Hits Fm dan apa benda lagi tah...yang aku tau banyak agensi lagi bagi tiket green lantern free ni.




Dari apa yang aku tengok semalam...aku rasa dalam banyak-banyak super hero nie,  Green Lantern paling kuat...hee


Sebelum nie aku tak pernah tengok pun karton Green Lantern so tak tau la apa kuasa dia semua..tapi lepas tengok semalam, aku rasa macam nak jadi Green Lantern...('',)


Kuasa yang ada pada Green Lantern ni ialah, apa yang dia fikinkan akan keluar dan akan ada depan mata..contohnya macam





Dia bayangkan nak ada mission gun keluar terus dan boleh tembak....!!!!!!!!! bang bang bang..mcm tu la bunyi dia..

2 ekor hodoh ni adalah kerabat Green Lantern gak... layan gak la watak dorang ni..hee...


Babak paling aku suka ialah peluk-peluk..cium-cium..hahaha, tapi banyak cintan cintun dalam filem ni..bosan sikti..hihi





Last sekali aku nak cerita la..yang HAL JORDAN iaitu hero Green Lantern ni mati kena telan dengan MATAHARI....hahahaha...padan muka korang('',)


So aku kasi 4/5 la cerita ni...layan...!!!!



Aku rasa kalau tengok 3D memang cantik...so baik korang tengok 3D ok...


Sekian...Peace (~_^)v



*sebenarnya aku dapat tiket free atas nama CIMOT...,nuffnang tak kasi aku...
 
TQ  CIMOT


 P/S : tak sabar tunggu tiket FREE transformer pulak ...tengok SINI





18 Orang Memberi Komen & Pendapat

macam best je..nak tengok la nanti ;)

pon x sabaq gak nak tunggu transformers!

Macam klakorrr je kesag dia...tang yg pompuan tu lentok tu....

gedik betol la pempuan tu... grrrr!!!
apehal la mamat tu mati, kenapa??? kenapa???

suker kata hero mati.. mementanglah kite tak tgk lg.. grrrrr. hehehhe

meh aja aku mcm ne dpt
aku tak dapat2 pun
nieh nk merungut nieh pdhl aku komen slpas kaw tau tak
hahahaha
cis
hahahaha

hero ni adelah lelaki paling seksi yg masih hidup di dunia thn lepas & thn ni tau :)

i love u ryan reynolds!heheeh..

untung la~ asyik tengok wayang je..

same la tak saba tggu transfomers ni..huhu

Aku rasa lagi sebulan baru dapat tengok citer ni kat wayang.. Huhh..


Entry Terbaru : Panas! Hacker Semakin Berani, Jaga Blog Anda

semalam pon baru tengok dekat alamanda.bestlah.sound effect dia bikin terkejut je

grrrr manjang tiket free grm tol!

adehh...ni yang xsbr nk g tgk ni... siott je ujang ni...

sama-sama..

next transformers plak..

bengonggg...

eh kalo ada tiket lebih pas sini okeh..haha

mcm best je ada kuasa cenggitu..
sape nk melanje aku?

lau aku, kuasa ptama aku nk gunakan ialah menghek blog ujang..yez

untung kau duduk KL....nuffnang xnak buat kat johor ke...ish3

aku rasa cam nah tengok citer nih..


EmoticonEmoticon