Sunday, June 12, 2011

Padan Muka Kelantan..!!



Heee..., tajuk buat orang kelantan mengamuk jer dengan gua kan..


Gurau-gurau jer ek...,tapi gua nak ejek jugak dekat musuh-musuh gua yang orang kelantan seperti Faizal Fredley, Yaya Shah, Wacanaku, Miss Lolly,  Niq dan siapa lagi ek orang kelantan..??



Padan muka sebab Kelantan kalah dengan Terengganu 2-1 semalam...('',)


Untuk orang-orang terengganu seperti Qaseh dalia, Qaseh raihan, Ammar dan Hamzah ian tahniah la ek sebab menang...


Gua tak dapat tengok pun game semalam...,sebab gua pergi kuantan semalam., dalam perjalanan pergi kuantan bersepah kereta dengan bendera kelantan dan terengganu...


Gua bajet kelantan menang...tapi kalah la pulak ek kelantan...('',) kesian....hahaahahaha boooooooooo

Ok la gua nak mandi dulu...yang tak minat bola mesti komen

"tak layan bola"
"tak kisah pun siapa menang"
"tak minat bola tapi tau kelantan kalah"

Nak tengok video jaringan perlawanan semalam dekat SINI


Sekian...Peace (~_^)v


P/S : jauh jugak ek KL ke kuantan...kematu bontot gua..



42 Orang Memberi Komen & Pendapat

wah wah wah.. kutuk negeri kesayangan hamba nampak...
takpe.. menang kalah adat..*nak sedapkan hati..hahaha..*

walaupun kelate kaloh.. TRW tetap jadi pujaan hati.. hahaha.. :P

Tahniah Terengganu but Kelantan jangan mengalah.

saya tak tengok bola tapi nak ketawa bila baca pasal game tu semalam, macam2 je.

haha,elak kene belasah je kan..x pon kene baling mercun camni

http://azrijohan.blogspot.com/2011/06/yainilah-keadaan-sebenar-sukan-di.html

ujang : ai gi stedium malam tadi..ai penyokom tegar TRW, yu punye entry ni bagus...benda betul, ai terima kekalahan ini dengan hati terbuka walopun ada sikit terkilan atas sebab tertentu...bagi mereka yam tengok game ni live di TV mahupun di stadium tentu tau apa yam sebenar terjadi...koh koh koh


p/s : arwah abah ai oram Terengganu, ma ai pulak oram Kelantan...so a ni di pihak dua2 team...terbaik game malam tadi...('',)

YahooOOOO!!! Terengganu menang... negeri gua tu bro

tahniah tengganung.. aku dah agak dah..hehehe

woa santek title post demo

kmenangan semalam bukan satu KEBANGGAAN sbb ad udang dsebalik batu

tgk pmaen T pom cam menyampah

kahkha

xmalu banggakan diri sebab ketidaksengajaan org laen

wat malu mukow jah ! kahkah

qaseh ni pun org tranung,bro..
yeayyyyy!!! menang!!!hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/gambar-perkahwinan-penjaga-gol.html

kak yaya pun org trg jugak .. yeay! trg menang!

tahniah buat ganu. tapi aku ksian smo org jadikan Daudsoo kambing hitam.

suka daudsu.terima kasih daudsu. kui3

muahahhaa...
gara2 org kelate gk masuk gawang sndiri..;D

http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/06/keputusan-penuh-piala-fa-2011-kelantan.html

kemenangan semalam hanya sebab ketidaksengajaan org lain bukan sebab hebat ahahahhaha..
pape pon tahniah buat PENYU...
kelate tetap hebat boh.!

tajuk kemain lagi..huhu

apa2 pom bg akak TRW totap pujaan hati..mrk sudah buat yg terbaeeekkkk...yg penting adat dlm pertandingan dan semangat kesukanan yg tinggi...

dtg kuantan tu..pi la teluk chempedak...wahahahhaa..akak ade dok stu..main2 pasir ngan anak2..pastu dok lepak2 kat mekdi tuuuu..hehehe

tak kisah pun siapa menang , haha

dengg!! tajuk bikin panas. grrr~ >,<

Yeay, Terengganu menang. Walaupun bln org Terengganu, tetap sokong Terengganu. Hehe.

yee peteh ganu jgn dop peteh hehe ^_^

wa tak pernah curang dgn selangor. haha

bkn main tajuk...
cngrate ganu,pmainan segit antra ke 2-2 ngri..kalau xde msa tmbhn,sure qlate mng...myB xde rezeki kte...
qlate ttp dhati..=D

sengit jg lah..
masa tambahan klate kalah..

penyu menari nari tengok kijang patah kaki.
hahaha

perghhh...aku bom gak kang ko ni...

mbangkitkan kemarahan la tajuk kau ni...

aku:
"tak layan bola"
"tak kisah pun siapa menang"
"tak minat bola tapi tau kelantan kalah"

;-D hihi Tahniah pasukan Tganu

aku ganu gak jang...xigt aku pun..

puas hati ganu menang!

eh kuantan KL bukan 2jam lebih2 je ke...hee...tak pernah lak rasa jauh...hee...

tetap bangga jd anak Kelantan. okthnxbai.

tidaaaaakkkkkkkkkkkk~~~ hehe

Sedih tgok jaringan tandukan ke gawang sendiri tu..tp menang diatas kecuaian lawan tak best :P

I orang kelantan gak. Tp nak buat camne. Dah takde rezeki. Maybe next time. :)

Congrate Trgganu. <3

doh bakpe daud su gi bubuh bola dale gol sndiri nyo. bengong ngguh laaa.

sero nok bakarr rambut dio . haloh haloh

hehehehe...kutuk tak hengat tu!

bro....Marilah sokong team bola sepak tempatan.....hehehehe

kesian kelantan tp tu sume nasib je kan,, kelantan jangan putus asa kelantan ;)

lor.ok la dapat masuk final.lu ada?haha


EmoticonEmoticon