Friday, June 3, 2011

Nak Romantik dan Rogol Orang



Seperti yang gua bebel pada entri sebelum ni...,dekat SINI...gua masih meneruskan menonton cerita kegilaan orang hensem macam gua ni....


Kepada yang tak tau...sekarang ini gua baru sahaja berkecimpung atau pun baru sahaja terjebak ke kancah menonton NORA ELENA....('',)


Dari cuba-cuba tengok dekat YOUTUBE sekarang gua dah melekat layan dekat TONTON.MY pulak.., tu pun guna akaun ATUL....hihi


Yang pasti gua romantik macam Seth Tan...., tapi gua tak Rogol orang macam Seth Tan..,('',)


So dalam fikiran gua sekarang ini Romantik sudah...Rogol orang jer belum...


Kesimpulannya

"siapa nak kena rogol dengan gua"

(main-main jer la)



P/S : Punca aku tengok Nora Elena kat SINI

26 Orang Memberi Komen & Pendapat

adeh!!demam nora elena gak ke...hurmm....

erk.dye rogol org ke?episod mana?

xcukup kt pesbuk..kt sini lak ko sambung yer..

hahahha..
romantik sudey...
xmo rogol2..
hahah..

nampak nye ujang dah demam nora elena... heheh!!~

tp cerita tu memang best gile! novel pon best! ^___^

ohh..anda sengal sungguh ujang..hahahaha :D sbg tanda dia mintak maaf kot kat nora elena tu..tp bukan semua lelaki boleh jadi suami mcm seth tan tu kann.... 1 dalam seribu rasenyee.... hehehe

ehem2...


gua nie ala2 seth tan la...


romantik

wah dia pandai merogol ker..

nasib cuma lakonan semata-mata..

kahkahhh , sekali tengok nak tengok berkali-2 kan . hehhe .
aiyooo , melekat jer lah depan lappy yer jangg .
dah smpai episod brape ? hehe :")

ujang : siyut je yu ni...siap tanya "siapa nak kena rogol?"...koh koh koh
macam harem.....

p/s : ai pun minat giler kat NORA ELENA, tang gigi nye yam buat ai berkenan...adessss~

HAHA para lelaki sampok tengok Nora Elena gak sebab nak belajar ilmu yang Seth pakai... HAHA

*Seth rogol Elene? Musykil jap.. HEHE :D

hahahaha...akak dah tau dah...
kalo hari jemaat or malam jumaat entri kena berunsur ke situ jugak kannnnn....ellehhh penulis citer novel ni kata elena akan kawin dengan org yg merogol dia okeh lah tu..kalau eid yg dapat kan rugiknye dah bekas org...hahahahaha
sape nak kena rogol???? cili mulut mau???? hehehe

Cer bawa beristifar cik adik oiiii. Soalan tak boleh blah tu..haha..

ujang pun demam nora elena gak...

terperasan ROMANTIK macam seth tan plak. ...kena tanye si yana nie...dak ujang romantik ke x nie..hehe

Nora Elena gak rupanya.

Lak!! ala2 seth tan punyer drebar ada la....

Teruskan menonton ye Ujang. :)

nora elena dh terima seth tan..tapi bila dia dh mengandung..dpt tau seth tan yg rogol dia pulakk..
demam nora elena sudaa..

aku pn layan beb!!
br layan smpai episod 4 hehe


EmoticonEmoticon