Wednesday, June 22, 2011

Masalah Selesai Dah Kot..?? Ke Belum..???

Gua bab nak letak tajuk memang FAIL...!!!!





Di pendekkan cerita ek....

Dekat entri gua yang INI , Gua bertanyakan kawan2, dan gua dapat feedback dari kawan-kawan..antaranya..





So gua pun terus roger mamat bernama ayeem bertanyakan masalah gua...dan dia pun terus menjawap..


 Begini perbualan gua dan AYEEM


Abaikan Perbualan Yang Lain


Walaupun gua tak tau apa special condition yang di maksudkan...gua harap masalah ini selesai...

Ce korang bagitau...cursor korang ada berkelip-kelip tak time masuk blog gua...???



 Sekian....Peace (~_^)v


 P/S : tengah berusaha renovate blog gua sekarang ni...


*otopublish ni...sekarang tengah kursus..bosan2...


51 Orang Memberi Komen & Pendapat

mmg berkelip kelip lagi tapi bgku asalkan boleh komen sudah!:)

a'ah la baru pasan cursor kelip2..cm gurlishhhhhhh..kate hero malay...wakakakak..buang2 ;p

iya ujang!
iya berkelip-kelip
aku ingat mata aku yg berkelip2 sebab gaji nak masuk
nyaan~~

mula mula bekelip kelip..lama lama tak...ok jak

tapi makin lama kelip kelip kusangka api..keh..keh..

siyes berkelip2. saket mate gua =.=

kelip2 tang tempat yg leh klik je...

masih berkelip-kelip..
tapi asal boleh baca entri dan drop komen sudah ...

ada kelip2 sikit jer ujang.. belog ringan dah nie... mesti ramai orang suker conteng muker ujang.. hehheh

ada kelip2 sikit jer ujang.. belog ringan dah nie... mesti ramai orang suker conteng muker ujang.. hehheh

ade kelip kelip juga tapi skit2 je xde lakelip2 laju pun. blog ujang pun ringan je :)

haaah laaa memang berkelip kelip
macam bintang berkelipan malam grrrr

berkelip lg...tp xde mslh pape pun..

:angguk

hyperaktif betol la cursor ang ni jang... huhuhu... terlebih gula ke apa.. :fuh

berkelip bila nk point ke sesuatu..=.=

mcm xreleven je tepek komen mejah tu --'

terlebih aktif kot cursor tu...hehehe

sejak tukau header baru ari tuh dah perasan berkelip2.. ingat ker side effect! ekkekekek

kelap kelip la ujang..
kenapekah..
bukan ade virus2 chenta kn???

memang berkelip,,menyusahkan betul la.. :)

yup bila nak point ke something macam link dia berkelip-kelip..

semua tempat pon berkelip2..ada msalah server kot..kalau bukak banyak browser memang macam tu ler

aku sorok mouse tu sebab ganti dengan pen tu as cursor. tapi bila dekat web dia jadi berkedip pulak. tapi aku dah letak condition kat header tu bila cursor kat luar header, aku tak sorok dah. tapi maybe ade jugak yang tak kena.

so sekarang, aku dah show mouse tu. tak sorok2 dah. so, dah takde masalah dah. serius. kalau ade, ce bukak dekat incognito (chrome) or safe/private browsing (mozilla)

hmmmmmmm..canggih bonar ayeem nye ni..

x kelip pun hehe..stabil jer hehehe

x, pertama kali aku jawab jujur dan pendek

ayeem dah repair kot..jatuh cinta dgn ayeem jap..=)

bos...apa lagi yg perlu sy improve.hahaha..

cursor lu bro sangat gedik..huahaha

kelip2 macam kunang2..tp boyeh komen..hehehe

mataku yg kelip2...lap airmata nanges tak dpt tikettttttttt

aku igt mslah lappy aku. rupanya rmai lgi.

cis

eh..dah repair ke ?takder pun kelip2.dan selama ni akak tak perasan pun kelip2 ..huhu

kelip kelip kusangka api btol lah. kehkeh.

kedip2 lagi ar... cam poco2 dah nengok..

aha...da kurang berkedip2... tapi kalo nak select link dia berkedip2 balik...errr...

tapi kannnnn...takyahla ang nak padam Roslan tu...nampak jugakkkkkk! huh!

YANG BAB MOUSE KEDIP2 TU MEMANG SEBIJI BETUL XD

YANG BAB MOUSE KEDIP2 TU MEMANG SEBIJI BETUL XD

singgah kali ke dua ..

dah tak berkelip dah..lansung tak berkelip ....^^

nak tanya boleh ? entry pg td tp kat bloglist still beberapa minit yang lalu..macam mana buat ye?^^

tq..

ok jer bro..xde kedip2 ppn.dulu yer aku bukak kedip2..skang ok jer..keke.

berkelip skit jepon takde pengaruh besar pon la kat blog neh.just tyme nak tekan link je dia kelip2 tu je hu3

berkelip mende ,xde pun cuma mata je berkelip2 ..ang main pukau neh .. kalau masuk blog ang mesti lukis bulu idung dulu kat pic ang haha

tak berkedip pun...
yg conversation di bawah tu comel hehehehehhehe

aah laa..berkelip2..


EmoticonEmoticon