Friday, June 17, 2011

Jawapan Gambar Gua

Hari rabu hari tu gua ada letak gambar sempena Wordless Wednesday kan...ala gambar yang ini




Ramai yang komen dengan memberi jawapan yang salah...antara komen yang ada macam ni


 ********************

- "YANG belang2 tu Ujang "  

-"haha..i bet pkai baju belang3 tu ujangg.."

-"ujang yang pakai baju kuda belang..  "

-"yang menyarap tu lagi comel.. aku cnfirm la yang nyarap tu bukan ujang :)"

-" kem salam kat budak kecik yg meniarap tu..dia hensem wooo :D "


RUJUK SINI

********************

 Dan banyak lagi la komen yang membuatkan gua kembang hidung, dah macam hidung NAGA pun ada...

Nie gua tepek lagi selingan beberapa gambar





Cepat la puji ramai-ramai....., puji  la cepat kecomelan si kecil putih melepak dan cute tu..hihi
 
Jangan malu-malu tau puji gambar budak kecik tu...('',)


Moral Of  The Story

- Gua takda adik lelaki

-Abang gua pun ada blog...Zabid9897


Sekian...Peace (~_^)v


P/S : Bosan la hari ni

23 Orang Memberi Komen & Pendapat

dr kecik smpai dh kawin..wahhh..hahahaha

dulu putih, skrg bertmbh tambahlah putihnyaa oiiii. haha

asal kecik2 comel dah besar.......ngeeee~

tak kesah le mana2 adik oiii
janji adik akak yg sekarang ni lagi encem!! lalalalala

nk puji comel jgn malu2..sila kan..hahah

huduh giler kot... mcm ni ko kate comel?;D

skang lu nak kate hakikatnye lu la budak kecik yg comel tu kan? haha

Chumelll ker? Nngeee~:D

Tak lama lagi dapat la tuh .. Aminn~ :)

ujang ni kecik-kecik comel,

apehal dah besarrrr lainnnn ?
adehhh

orang ckp kalo time kecik2 comel bile dh besar...hmmm..orang la ckp hehehe

hahahah..gua dah agak..kalau ckp yg kecik tu gua kompom ramai kutuk..=)

nak bagitau kau comel la ni??
*muntah hijau+kahak*

asal yg tomey je,ko la tue..
ggrr...
x abih2..
;)

hahhahaha...alahai kecik2 muka baikk jerr...

hihihi..

gebu ujang dulu2 ekk??
~ngeeeee

erk,apal kecik comel besar lain,byk berendam dalam parit ni

dulu kurus skang dah berketak2 :)

huh..takmo puji,nanti kembang..susah lak.. nk conteng2 header lgi sbb tgh tensen ni

prgh ada komen gua yg ni..
"ujang yang pakai baju kuda belang"..
haha


EmoticonEmoticon