Friday, June 3, 2011

Gua pelik Betul la..!!

Gua pelik...macam mana gua boleh suka dengan cerita ni...grrrrrrrrrrrrrr

Sebelum nie gua baca status Facebook orang lain berkata..


**************************

"swett gler epi. kali nie !!! xtahan !! asyik ketawa drpd tadi !!!"

"soooooooooooooooooooooooooooooooooo sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttt !!!"

"swett gler epi. kali nie !!! xtahan !! asyik ketawa drpd tadi !!!"

"so sweet la episod ari ni...suka sgt...bahagia tguk how deep cinta seth thdp elena......"


 dan macam-macam lagi la yang menjengkelkan...grrrr

*************************

Gua tak puas hati betul dengan setiap status yang diupdate...jadi malam ni tepat pukul 8.35pm tadi gua bukak la YOUTUBE,

Lepas bukak gua search nora elena episod 1.., gua saja la nak wusha-wusha jap apa kejadah best sangat cerita nie...

Sekali...!!!!!!!!! amik kau...gua melekat terus layan NORA ELENA dekat YOUTUBE...hihi,

Sekarang dah episode berapa ek..gua baru tengok episode 1 ni.... jap lagi nak tengok episode 2 pulak...('',)


Seth : " Nama saya Seth Tan"

Elena : Jadi awak Cina..?

Seth : Tak...campur..



wah....so suwitttt......hahahaa


Sekian....Peace (~_^)

 ( nie elena)


P/S : gua tengok cerita nie terasa tengok diri sendiri...

51 Orang Memberi Komen & Pendapat

Pitam dengan statement last sekali tu..haha

wow...mcm tgok diri sndri,,,ahhaha

betul betul..statement last rasa nak muntah pink la jang oiii ahahahaha..

ok la kasi can..amik larrr... ;D

haha. macam tengok diri sniri.. lu campur kah??

gua tgok muke awek nie cam gua tgok muke sndiri

best ke cite ni? ramai duk sebut cite ni...mcm best je..nk tgk jgk lah

kemaen la ler c nora elena ni.. aduiii >_<

best ke?xpnh layan pun cerita ni..hahha..

jadi lah romantik mcm Seth Tan ok,.sweet gitu,.~~~=))

ramai tol layan crite ni... x sangka ko salah seorg...hehehhee

aku tgk kat tonton.com.my ahaha addict kott

tak suke tgk cite melayu. tpi yg ni boleh tahan! ^^

oh best ke citerr ni eh? nnt nak search via youtube jugak laah. :))

ujangggggggggg! jangan buat ceq pulak yang nak tengok!!!!

wow..macam tgk diri sendiri..hahaha

anyway,sekarang mmg semua tgh gilakan drama ni..saya pown baru mula menonton dan mmg best..!

Seth Tan-->sooo sweet!

gua baru nk start tgk ni..hehe

layn guna youtube jer...


jap2..nak sambung episode 3

aik rasa mcm tgk kamu..buleh gitu??hakhak

ujang..
bce novel die ag best derrr...
felling xtau nk kta la..
drama die kureng la....
yg bnyk lyan crita ni yg xbce novel die...

layaan jangan tak layan jangg .
jauh lagi pejalanan tu kalau episod 3 .
hari ni punye dah episod 16 HAHA .
jangan lupe tido erkk , kahkahhh :")

sirius best !^^

wehh ko tgk cter yg ada awek cun kan...dikriminasi.. hahaha..bagus,aku baru mencari bnda nak tgk...

ngee~ sebijik macam aku. trus search youtube. ;p

Nora Elena best!!!..Novel pun best jugak..

akak langsung x pernah tengok cerita ni..tah apa yg best pun x tau..nanti la nak layan youtube gak macam ujang..

statement yg last tu tak berapa nak paham lah . haha

ek eleh!

nak sweet cam seth tan gak dia=D

tgk jgn tak tgk...

tak layan sgt cita nih... kah kah~

best ! layan sampai habis :)

wajib HAHA

ek ? kembar dengan seth tan tu ke . lala

haha sttement las mg uwekkkk hahaha joking*
saye elena jgak haha

da episod 15 kowtt

err..ko nak cakap ko tgk aron aziz tu macam tgk ko ke>>.keh3

jang cite nie mmg sweet giler!! layan la huhu

Meh sini: Power tol minah nie!! Besttt

hahaha...sbb tu akak tak brani nak tgk..takut melekat...

last statement tu mmg tak tau nak komen ape...sabo ajelaa ^_^

alahai.....hahaha

adei la ujang oiii,,, dok pepagi bute melihat entry ni ase cm seram sejOk je,,haahahhaha

ape kena ngena cite ni dgn diri sndiri? gilo. HAHA

`yg bnyk lyan crita ni yg xbce novel die...'from nursuhaiza...

saya layan dua2....saya peminat novel..& saya layan juga citernye...layaaannnn...

So sweett semalam...dapat bunga 1 boot..bestnyeee..

adeeess......ni sorg lagi yg ckp psl nora elena....

hahahha.. yang stress last stament tu.. waka..waka./ buat kak ayu senyum

pas abih tgk cite nie abih la korang kena tgai dgn bini..muahahah

Owh seth!

akak pun terasa tgk diri sendiri...nora elena tu kan mcm muka akak....hahahaha...

xnak biar ujang perasan sorang2...:p

nora elena mmg sweet cerita dia.. tapi jarang gak layan.. sebab dah baca novel.. hehehe!!~


errr.. nak gak cakap... bila tengok cerita ni gua rasa tengok diri sendiri.. hahahhaa!!!~

pengantin baru mmg sesuai layan cite ni.... :)

Ujang......nak link dekat youtube tu..dok cari xjumpa2 laa :(

same la. bile tengok cite ni rase mcm nora elena plak. haha

sperti tgk dr sndiri?
ko pnh rogol org ke?-.-'

statement last tuhh sentap sikit . hahaha

ahahaa...jgn lupa LIKE PAGE FB Nora Elena FC..hehe..siap ade fanpage tu..

*mmg speanjang tgk akn ckp cmtu..

---sweeeetttttnyerrrr--- ^_^


EmoticonEmoticon