Monday, June 20, 2011

Gua Mat Motor DER..!!!!

( BOBOI )


Gua kalau lu orang cerita pasal mat rempit..mat motor...memang boleh masuk dan sembang dengan jiwa gua...,sebab gua dulu memang layan motor ni DER..


Gua mat motor DER..bukan la mat rempit yang dok pacak sana..dok tonggeng sini...,itu semua bahayakan kesihatan...,(kekadang buat gak)


Gua cukup pantang orang sama kan mat motor dan mat rempit..mat rempit nie jahat2..takmo2..('',)


Walaupun secara fizikalnya hampir sama..namun kehidupan dan realitinya tak sama DER gua cakap lu..,mat rempit ni dia romen2 orang.., ragut2 orang.., comolot dengan anak dara orang..


Gua takda buat macam tu semua DER..gua layan motor konvoi2.., jalan2...,kekadang awek2 yang ngorat kitaorang ni...(ok tu gua tipu)


Gua dulu nak beli motokan..simpan duit belanja dari form 1 untuk beli moto idaman gua iaitu yamaha 125Z..!! dari form 1 gua simpan duit sampai la gua dekat form 5 baru dapat beli moto idaman gua  yamaha 125Z..lu orang ado...????


Pengalaman gua dengan jiwa MAT MOTOR nie banyak der..tapi gua malas nak bebel-bebel zaman JAHILIAH dulu kala kan...NAKAL tu best..ye tak..??


Ni sedikit koleksi zaman gua bersama motor kesayangan..dan kawan2 kesayangan ('',)








Sekian...Peace (~_^)v


Sebab motor jugak gua jumpa Lisa Surihani..kat SINI kot..hee


P/S : comel kan nama moto gua...boboi..hee


34 Orang Memberi Komen & Pendapat

comel sangat nama tu .. jantan erk motor lu ?? hehe

haha...
aku suke name moto ko tue jang.
manje lak.
;)

jom la race. kita bukan mat rempit jang. saja nk test power moto kita memandangkn kita mat motor juga dulu.. hihih

semat der nama motor tu der,teringat citer katun Boboiboy :DD

boboi tu jantan ke betina jang ???
hahahaha :D
dah x rider ke konvoi mano2 ???

aah..aku setuju.sb aku mat motor gak..bak dtg lawan ex5 aku..haha

erk.boboi.macam nama kucing jiran aku je

x pelah jadi mat motor ke mat rempit ke!!janji jgn jadi mat kepit udhlah

ewwwww... smart motor.. hhahaha!!~

Ujang oo ujang..

ko pnah dengar forum MBC tak?..

malaysianbikerscommunity

kat situ aku jumpe banyak sangat port ko nak gledah pasal moto2 nih..

gua mat moto.. bukan mat rempit.. :)

smart ar moto ko bro.. tapi aku xsuke 125...125 n rxz tetap di cop mat rempit walaupon ko mat motor... hahaha

huhuhu suka mat moto ... tp mat moto rxz .... skrg dah jd laki aku...huhuhu 1st mat moto 1st boipren 1st fiancee 1st husband... yeay !!

ppeerrgghh..terus rindu kay RXZ hubby yg kene curi itu!!!huwaaaaaa rindu nk rempit ngn laki ku itu! adesss...

lorr boboi tu nama hamster gua derr..toing toing toing~

bagila pinjam kat bang kamu tu motor derr..

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/entry-pengumuman-berapi-tok-guru-seo.html

adeh serius comei nama boboi tu.. miahahhaha

Bro..aku memang minat 125z tu..bagi lah kat aku bro

dlu minat sgt motor 125z tpi skang minat LC.. sy pn suka naik mtr, pernah naik motor dri KL smpai kelantan sorg2

ajr aku bwk motor ujang...huhuhu

Aku kumpul duit dari form 1,sampai skang sebab nak beli makanan jer.. hahaha

boboy...so sweeeeettt...

nak tumpang boleh? haha!

Muhammad Boboi...ermm...leh tahan nama..nanti ada anak..ujang kasi nama gitu erk..^^huhu

lu tunggu gambar motor aku plak, nanges la lu.hahaha

hai boboi, idup lagi ke tak ni?

bak test dengan moto gua lah!!!

lu tgk lutut gua ada gegar kan? tak ada kan??

lu jangan ingat lu abang long gua takut.. gua tara hal punya nak pancung lu tahu

naseb bukan Bobby.hahaha bollywood xleh blah.


EmoticonEmoticon