Wednesday, June 29, 2011

Gua Kena Ngorat Dengan Amoi

Hai..,pendekkan cerita

Semalam gua dengan secara tak sengaja kena ngorat dengan amoi....,derm......


Lokasi : Mid Valley
Masa : 8.30pm

******************************

*perbualan di translate bahasa melayu


Jue Ling & Chun Li

Jue Ling : Chun li...ada leng chai ma..

Chun li : mana-mana...??? aku dah la sangap ni..



Jue Ling : tu..tu..hujung sana tu...(buat muncung tikus)

Chun Li :  iyer la wei..., eh itu blogger hensem si Udang tu kan...??

Jue Ling : haah la kan...,kau panggil la dia wei..

Chun Li : kejap...aku suwit dia... *chrut....chrut....udang..!!!<-----dia suwit gua buat gaya tikus tu


Gua dengar orang panggil nama gua,

gua pun toleh la ke belakang sambil buat gaya macho..., macam kat gambar bawah ni..




Dalam hati kecil gua berkata...."eh...amoi la...."


Jue Ling : u ni blogger kan..nama u udangkan..??? 

Ujang : haah..tapi nama i UJANG bukan UDANG gila..!!!


Chun Li : aiya...sori la Udang..ops..Ujang...kami cina ma..biasa la pelat....( buat muka comel)

Ujang : yerla2..sama jer dengan David Teo korang ni..

Jue Ling & Chun Li : Kami mau amik gambar sama Ujang boleh....??<--serentak ckp tu

Ujang : ok2...


* klik....!!!


Jue Ling :  u pakai ini topi boleh ka..??? (sambil letak kepala dia dekat bahu gua)

 Ujang : Grrrrrrr




TRANSFORM...!!!!!!!!! * wink wink


******************************

Moral Of The Story

- orang hensem memang selalu kena ngorat..

- gua memang poyo...hahahahaha



Sekian...Peace (~_^)v



P/S : perlu ker gua review cerita Transformer...???



41 Orang Memberi Komen & Pendapat

ensem2 pon dak yana dah kebas...ekekekee so, jgn le nak berangan ye..haishhhh
**amoi tu tak cun lahhhhhhh!!

lu nie idup dlm ilusi neh..hahaa

hahha. tak leh blaa... spoting jgk wife bro ea.. bg amek gmbr cmtu.. haha

hahahha Jue Ling gak menjadi pilihan.. muahahhah. weh apesal rapat sangat tu?? terasa amoi tu punyer tau...

Mr ujang,
Citer ni macam terbalik jer, ye tak budak hensem?hahaaa...

Speechless aku ngan dialog kau tu..
hahahha..
ape pun..kau terror bro..
salam kenalan..

cehh, kne ngorat kunon.. hakhakhak..

terPERASAN sudah si udang nie. HAHAHA

haha ujang...buat tebiat apo ekau ni...

oke ni entry poyo lu ghopenye..ceh~ =.=

heehehehehehe kelakar budak sorang nih..ada jeeee citer kelakar dia ni

aku saspek amoi tu rabun kot..:-p

x tahan..Ujang jadi Udang...ekekeke

nie angan-angan ko eh? hehehe

jgn nk david teo sgt!bak kata david teo.melukuit di atas bukuit ahahaha..*ntah betul ntah x:P*

cis! awek gua suda curang sama gua..

bro ujang dengan n3 poyo nya..
hahah

adehhh xleh blah bhaha... kim salam dekat amoi tue. haha

bro udang poyo! eh ujang..hehehe.. xD

tersedak2 baca N3 ni..grrr

udang..udang..eh!

kenapa cerita versi ujang ngan yana sangat tak sama.gebang je lebih ujang ni

haha melepas nk brgambar smlm


dah tengok transformers 3? movie review!!! http://eleventx.blogspot.com/2011/06/movie-review-transformers-dark-of-moon.html

waaaaa....kak yana xmeletus ke???ngeeee......

hahahaha .. kene paksa pakai topeng .. wakaka ! lawak2 ..

haloooo encik Udang.. eh, encik ujang.. aku duk selang sebelah bro.. hehehe. tgk Transformers tu dgn abang aku..
Pertama Kali dapat Cek ChurpChurp!


EmoticonEmoticon