Wednesday, June 29, 2011

Gua Bersama 2 kartunis Blogger

Pendekkan Cerita

Masa tengok Transformer semalam gua bukan berdua dengan Yana , tetapi bersama blogger yang lukisannya sangat hebat iaitu




Sengal 2 ekor ni tak pandang kamera


Ujang : woi..!! pandang kamera la...grrrrrrrrrr

Heidi & Roq : ok.......ok..(gigil)


* klik...!!

 
Heidi, Ujang, Roq


Mereka berdua mempunyai sebuah blog yang penuh dengan lukisan yang sangat cantik..., dan yang pasti gua la SIFU mereka..., nak percaya atau tak terpulang...('',)

Singgah la blog 2 orang tu.., pasti tidak mengecewakan...


Blogger lain yang gua jumpa semalam si Hazman dan Redmummy, yang lain-lain ramai CINA....woi Nuffnang mana melayu...grrrrr!!!

Moral Of The Story

- ang tak payah bagitau yang antara 3 orang atas tu, gua paling hensem ok..hahahaha
 - gua orang paling pendek antara mereka


Sekian...Peace (~_^)v


P/S : bila la nak update gambar gua dengan lisa surihani ek..???



22 Orang Memberi Komen & Pendapat

yes! aku paling tough!! haha

yes! aku paling tough!! haha

kacak heidi syafiq..

kem salam kt die..

This comment has been removed by the author.

aku lg minat yg dua org tuh.. muahahaha

suka nya hati dpt tgk transformer..huh sabo2..mesti rebut punye..tggu ja.:)

muahahahha! UJANG PLG HENSEM! btol3!!!!
ujang jugk yg ade isteri!! btol3!!!

rsa mcm trnampk dlm wayang smlm.. dok sblah HS an?

ujang baru aku perasan ade pen leh conteng muka ko..hehehe :P

mank nyo, kau urang padang yo jang..?

ang jugak paling skema...hahahaha

pendek pn mst lg tggi dr tea. kakakaka.

asal yg tengah tu pendek??hehehe

wahhhh heidi shafiq... siyes suker sangat belog dier

roq.. tetek ko plg besar! hahaha!!!

ok sangat minat blog heidi syafiq.
lukisan dia menarik, kelakar, comel.
tapi dia jarang update lah.

oke ramai yang puji heidi kacak dari ujang dan roq. hahaha.


EmoticonEmoticon