Monday, June 27, 2011

Bubar Bloglist...!!!!

 Selamat Petang....

Gua terpaksa bubarkan bloglist yang ada sekarang ini kerana berdasarkan Poll di bawah


 


Selama seminggu gua open Pool..undianya lebih ramai mengatakan blog gua berat....=(


Sebelum ni bloglist gua terdiri daripada



-Musuh Gua
-Kakak
-Mangsa Kentut 1
-Mangsa Kentut 2
-Mangsa Kentut 3


Banyak gila kan...,sampai 5...so gua ingat lepas ni nak buat sama ada 2 ataupun 1 sahaja...,


Gua nak mintak maaf kerana akan mendeleted bloglist ini sebab gua nak ringankan sikit blog ni..., nanti gua open balik bloglist baru...,yang dah ada sekarang nanti ang hoi hoi jer dengan gua..nanti gua letak...('',)


Bloglist yang ada sekarang ni gua buang pada esok hari...


Sekian....Peace (~_^)


P/S : takda mood hari ini....

51 Orang Memberi Komen & Pendapat

nak hoi hoi mcm dato' m.daud kilau ke..hehe

lepas ni tak jadi musuh da la kita..

buat je scroll box . banner yg banyak tu pon buat lah scroll box .

heheh

buka je page lain..
boleh sumbat bloglist banyak..

tapi tak berat pun namee buka. ke depends on connection internet..ngehhh..

blog akak x nak letak ke jang?ko jangan dekut sangat..tampo tahap seratos kang..wekkk :P

haihh..xberat pon weyy..yg berat 2 maybe sbb brokbeng diorang dah smpai limit~~keh3

mcm bubar parlimen lak ko kan..hahahaha

kalau buka page lain tak adil untuk lain2..org jarang klik page...('',)


ramai kata berat...=(


hoi hoi nanti ek..skarang bz...tggu entri open..=)

Hoi hoi!

HAHA. Aku dah pun buat. Letak jangan tak letak pulak :P

blogger femes camni la.. bila dah jd retis terus bubar bloglist,, mencik

thanks ye dear..masih senaraikan akak dalam bloglist..andai kata digugurkan ku tetap menjenguk belog kamu..sebab disini ada tawa yg kucari...emo le pulokkk
**ngape takde mood neh?? lupa kizz yana eh pegi keja tadik??

ohhh...lepas ni dah tak dpt menempek di belog ujang :(

Bukan setakat itu je,Header tu yang paling utama punca pemberatan.

Kalau header macam itu,mmg berat sikit

hoi hoi


aku da hoi hoi da. ko jgn wat2 lupe.

nk kene cakar harimau?

esok baru bubar....

Mejah - gua pukul lu kang...grrr

haiqal - uik..header flash la ringan...,ye dak..??

hoi hoi...blog ang tak berat...cuma ada masalah mouse klip2 je...

jgn lupa letak link blog mak yer nak!

hehehehrara pon baru je buat page baru utk bloglist.ringan dh blog rara.

suke ati ko laa jang nak buat ape pun..yang pnting, jgn delete blog sudah...hehehe...

ko jangan lupa blog aku... ak kentut kang kl xde... hahahaah

TAJUK ENTRI KORANG

Bro..nk masuk bloglist jgk..huhuhuhuu

hohoohoho..

ujang..sapa kata blog berat? kitorang masuk ok jerr...

tapi betul mcm sapa tah kat atas kata..
pakai jer scroll box tu

eh, bro... belog ko oke ja...

bubarrrrr? lap hingusss~

jang nape akak rasa mcm ok je..
erkkss peliks ni..

Ok jer..tak der berat pun...so, ni nak hoi berapa kali?

Hoi. Hoi. Hoi. Hoi.
Hoi. Hoi. Hoi. Hoi.

Nampak macam tak manis jer..hehe

Hai ~~

nak masuk dalam bloglist ko! hakhak

apsal aku bukak blog ko nih ok aje..berat tang mana? ke ko yg berat ?

sobs..sobs..sobs..jang..jangan buang aku jang..aku nak jadi musuh lagi..haha

ramai pulak kata tak berat...grrrrrrrrr


nak hoi hoi tggu nanti..esok dah nk deleted blog list..hee

berat dengan bau kentut!!..

RAMAI SANGAT YANG SUKA LEPAS KENTUT!!

ohh goshhh. tak berat pon hooiii

;P

mana ada berat, ok je!

akak baru nak tumpang glamer kat blog kau dah nak kena delete, nak nanges lah kalau camni...uwaaaaaa!

apa yang berat ni..? lulu bukak laju jer.. ke mmg nak delete bloglist? alasan jer...hoho

oh tidak...bukan alasan.., tgk la Poll tu..=(

yg pernah ada dlm bloglist ni nanti hoi hoi jer...den lotak la balik..=)

"Erti kehidupan" ni blog Ujang rupanya...aku puas fikir, blog sapa lah ni kat blog list DTS....hahaha, nasib baik tak ter delete's...

hahaha terbaik abg mat ;D
ujang...sabar je laaaaa

uwaaaaaaaaa nages laju laju. sumber trafik ni..ngahhaha.

xpe la.. kne hormat tuan belog
:)

bukan berat sebab flash header ke?


EmoticonEmoticon