Tuesday, June 28, 2011

Blogger Blogspot PageRank 4

Orang buat entri PageRank, aku pun nak buat..hahahahah

Curi Gambar Miss Lolly


Semalam gua tengok ramai dok cerita pasal PR blog ni..temasuk musuk ketat gua si NAZ, gua dah pelik menatang apa PR ni...grrrrrrrr

Yang gua tau sebelum ini Rank Alexa jer..hahahahah

So tengok punya tengok PageRank blog gua selama 6 bulan ini ialah 4/10...bangga ker..??? tak perlu la kot.., sama jer dengan orang lain yer dak..??





Gua tak puas hati so gua try blogger yang masih blogspot tengok PR dorang jugak kan..


********************

Antara Blogger Blogspot Yang PageRank dia 4/10

Hensem

(gua cek kenalan gua jer) ada lagi tak..??

********************

Hah...nampak tu ramai blogger blogspot dapat PR4...so fikiran gua sekarang maybe untuk dapat PR sekarang mudah tak macam dulu...('',)

Blog adik gua si yien yang baru buat tu pun dah dapat PR2....

Untuk blogger-blogger otai lain ramai dah yang dapat PR 4 ni...., tapi semua geng2 domain dan hosting sendiri...gua segan nak geng...('',)

Siapa lagi geng blogspot yang PR dia 4....meh kita geng..., tapi semua blogger blogspot ni gua tengok semua bukan jenis main SEO..

Gua tengok blogger yang PR dia bawah dari gua pun lagi hebat penulisannya. Ramai pulak tu..., nak gua sebut ker nama dia..???? tak payah nanti terlebih bangga pulak dia..hahahaha

Dari bacaan gua, kalau PR kita makin tinggi, maksudnya akan lagi mesra sikit dengan google..., gua tak reti nak berbicara pasal menatang ni semua..hahahaha, nak belajar pergi tengok blog Ariffshah

Gua nak ber SEO nie tak berapa reti sangat..tapi kalau dah reti nanti best gak...hihi


Moral Of The Story

- Gua rasa PR tinggi ini khas untuk orang cun-cun dan hensem-hensem jer kot..hahahah

- Tak kisah la PR apa semua ni janji kita masih boleh mengupdate..,kecuali blogger SEO penting kot..('',)

- Tak salah jadikan PR atau Rank Alexa sebagai panduan prestasi blog kita..


"Yang Baik Datang Dari Allah, Yang Lemah Datang Dari Kelemahan Saya"


Sekian....Peace (~_^)


P/S : Yana Domam Makin teruk pulak....hurm...


Check Page Rank Korang Di

SINI

39 Orang Memberi Komen & Pendapat

hape pulak la natang pagerank n nyah???

semalam aku heran, pesal la org duk sebok sgt ngupdate pagerank memasing, siap bebanggo lagi, hehe SEO2 punye sifu plak tu, aku ingat tinggi sgt, rupenye pr2 baru, ko lagi tinggi, ben pon 4 je baru, same je ngan ko.wakakakaka kire ko otai la

blog ak pun PR4... tp x cun so xde dlm senarai kan... HAHAHA.. sengal...



pe ko bt kat yana smpi demam dia?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH OI PENCURI GAMBAU PENCURI GAMBAU TANGKAP SAMA DIA KEKEKE!

tu la ramai PR4..takleh bangga2 pun..hahaha



sibuk la lolly ni..tu bukan muka ang la..syoh2

aku tak tau pun mende nie wehhhh...

Aku pun tak paham menatang aper pagr rank nih.... bukan tu jer... Meta TAg lah..... bounce lah.... ape ke bende nyer smeua nih???? Dan lagi penting....ape ke jadah nyer..... hehehhe...

Jang....nak tempek banner kat blog hang la... Bagi la free sebab aku dapat baby nie.... he he.... Leh la ek...

ko dah dapat 4/10 jang?hebak mung..akak baru 2/10...tu pun nak kecoh..wekkkk :P

PR pun aku tak tau apa... hahaha

apekahhhh??? BE pon akak tak reti..
ni dah main page2 rank le pulokkk
bestlah korang neh
akak jugak yg ketinggalan adehhh

pR la pulak..adoi..apo ko mondo la pulok..hahahaha....


semoga yana cepat sembuh!! :-)

aku br dpt PR3. xleh nk geng ngan ko lg. next time bro. tahniah bro. ko mmg hebat

dari tak tau gua tau apa itu PageRank..tapi masih tak arif macam arifshah..hahahaha


Nak amik tau ke tak itu terpulang..=)


tapi bagi aku setakat ni tak penting kot PR ni..=)

aritu mase pkai blogspot. PR 2 kot.. tuka domain sendiri terus hancusss.. hhahaha.. =.=

PR gua 0 per 10 muuaheeee teruk toi

cemana nak tengok? pekebenda natang ni jang??

tadi eka cek dia tulis 2/10

apa itu??

faham la sikit apa fungsi PageRank.. check je PR tp tak tau PK di nilai mcm mana. Hari ni tgk PR dah 2. Kiranya makin beramas mesra dgn google la yer... apapun tahniah Ujang.

akak pun tak tahu pasal benda ni...huhuhuhuhu!

anyway terima kasih berkongsi ilmu ini!

smpaikan slm pade sis yana . moge die cept smbuh . mkn ubt banyak2. somi die kene kurgkan nakal. haha

Salam.
Saya ada cerita sedikit ttg beza Alexa dan Page Rank:

http://www.hasrulhassan.com/2011/06/tips-buat-blogger-10-tips-terbaik-untuk.html

Blog saya, PR=0 ... :) menunjukkan tak ramai yang link ke blog Bangku Kosong - bermaksud kurang popular. Dan kurang orang copy paste, dan kurang orang join segmen, dan kurang orang masukkan blog BK ke dalam bloglist ...

:) Weee ... hehehe

oblog aku baru 3mggu, dh PR3, ok la kan..kihkihk

adeh siyers tak tahu pr 4 tu paer.. paper pun tahniah lah uajng

weh aku dpt 3/5! ape maksudnye..? heee~

rasa takda apa dgn PR4 ni...,

tgk fizikal blog jer dah..hahaha


senarai atas tu semua .blogspot.com ok...bukan nya .dot.com..=)

aku pun naik jugak.dari N/A ke 0.haha...

akak buat asyik error jer..dah malas nak ambil kira..

ape natang nie bunchet? alaaa...aku da sibuk da..takpe la kalo ko nk buang aku dr bloglist aku redha. nti ringan sket blog ko ek. ssamat tinggal bunchet

haha..aku dengan bangganya PR 0...


pilihanraya = PR

PR pon aku baru tau malam tadi.. haha.. tu pun bro nazirulhazwan gtau.. kalo tak gtau,... sampai ke sudah aku x tau.. hehee... PR aku kecit jek.. PR2.. huhu.. ujang lagi hebat la.. sebaris cik epal ngn irine :)

tahniah.. kim slm yana.. korang ntah kenal aku ke tak.. sebab aku blogger tak femes mcm korang:P

salwa buat GA. kalau berminat nak jadi sponsor, bagitau okay? boleh tambahkan hadiah.
:)


EmoticonEmoticon