Sunday, June 5, 2011

Aku dah lama suka GAMBIT..!! So What..!!

Wah...tajuk nak POYO kan..., biasa la..aku memang POYO...('',)   eh takda la...aku tak poyo..yang POYO Faizal Fredley jer...hihi


Aku tau sekarang ramai kecoh-kecoh kes GAMBIT..dan aku pun terkejut la kenapa ramai benci GAMBIT.., rupa-rupanya dia berperang dengan blogger...argghhhh lantak la..


Tapi yang pasti aku memang peminat GAMBIT dah lama..sejak aku zaman sekolah rendah lagi...dari segi gaya dia...,rambut dia dan paling aku suka movie terbaru dia...


Nak tau GAMBIT mana....????





TARAAAAAAAA.............!!!!!!!!!!!!



(Gambit)

Dalam cerita X-Men(dulu)
(Hensem macam aku kan...)


nie versi karton


 Macho Macam Aku kan


Siap ada comolot lagi...hihi


Sekian..Peace (~_^)v


Sebernarnya aku baru hari tu layan cerita X-Men dengan Ben Ashaari..., layan wo cerita X-Men baru....,
TQ Ben Ashaari sebab belanja wayang hari tu..heee..


P/S : berada di Seremban sekarang.


33 Orang Memberi Komen & Pendapat

gambit lucah! ada cemolot tu! kah3

ujang.. lu lagi kacak dari gambit tu.. sila lah percaya.. hahhha!~

poyo=cantik dlm kamus dewan...so,FF cantik la nyah....hahaha

ak ingat gambit malaysia tue......ahaha...

kalau gambit versi melayu tu ujang suke x?

aku lagi suke gambit malaysia!

suspen je td.. tekejot minat gambit hahaha

hahahhaa! gambit2.. sape minat otomen angkat tangan.. :p

macam2 jenis gambit ada..

makin hangat plak nama gambit ni..SEO.

ko gay patut r suka gambit..keh3..

err...aku baru kena si gambit gambut tu..sblm ni dia xfemes pun..

Aku baru nak banned ko sbb peminat Gambit,.haahahah

whoaa....sonok betul dapat tengok movie free lagik.... ;-p

ahahahahahahah

gambit seperti di atas, lg hensem wo.....

http://sheerayaakob.blogspot.com/2011/06/gambit-berkate-kate.html

ramai pulak tak phm dgn entri aku ni...=)

kenal tak gambit ni X-Men la..grr

owh..gambit tu..ingat gambit bimbit yg satu lg tu ujang suka..keh3.bestnyer gi seremban.klu akak gi seremban nak jek jmp blogger al-lavendari.huhuhu

hahaha nasib baik gambit yg ni

btol ke gambit? bukan gambir? ;-D hahaha

gambit makin femes la skrg...

p/s: plz help me..i really need a help..visit my page, u will know my problem =(

ujang suka gambit versi cium mulut rupanya..haha

errr... ko nak cium gambit ke?? gay lah ko. hahha

kakaka..ada jg org xkenal gambit x-men ek??koman a..hahaha

nk cium gambit x-men watpe derr..haha

muahaha.gambit tu comolot je kerja nye

MR UJANG,
GAMBIT LAGI HENSEM DR MR UJANG...SILA TERIMA HAKIKAT....HHEEE


EmoticonEmoticon