Thursday, May 19, 2011

Takda Idea Saje Letak Link Blog orang

Sebenarnya tengah bosan ni tak dapat tidur tengah malam ni..., nak tengok bini...bini dah tidur...(hehe

Dah la sepanjang malam tenet lombab gilo..., sekarang baru dapat online..grrrrrr!!!

Bosan-bosan gua tanya dekat sahabat blogger tadi siapa tak tidur lagi...so dapat la 3 orang


Nie 3 orang  awek yang tak tidur lagi yang kasi link blog dekat gua....('',)









Sekian Peace(~_^)v




Ada lagi seorang ni....entri dia hampeh gila...tapi last2 nak kasi gua HADIAH KAWIN...tengok SINI









p/s : sian widget follower hilang kan...('',)


39 Orang Memberi Komen & Pendapat

gua takde..??urmmm

blog aku mana? hang memang anti laki kan.

kami xdak ka?.. kmi xtidoq g neh ..=.=

kami xdak ka?.. kmi xtidoq g neh ..=.=

oh sentap blog aku xde..xjadi nk blanje ko bile dtg kl jumaat ni..hahaha

aku punye..haha ngajuk dengan ko..

ahaa...mekaseh krane meletakkan link sye di situ ye..takde dwet nk blanje la.hahah

derm...ramai lagi on9...

gua minta dkt sahabat blogger td...


nak kena edit ker ni..=)

This comment has been removed by the author.

akak takde pun..
lom tido gak ni!

ujang , purple xde kew :'(
sadissss3 . .

saya pun blum tido jugak...hehehee

terima kasih akak pun ada hehehe

ak xnk komen entri ni..ak nk komen iklan atas tu.."ZAKI" Hahahaha...adakah kwn baik ko yg ske komen kt blog ko tempoh ari dahulu kala? kah9x...ker org lain nih? hahahaha

erk belog cik suha xde lam list ek?

teman pon xtido lg jugak..huhuhuhu

letak link awek je.huhu.wah dpaat hadiah kahwin lagi.huhu

kena tukar jantina baru dpt masuk kot

ala.....nk jugak jang..huhuhuhu..den lotak link ekau lamo dah..huhu

derm..., gua bukan promote nie..bukan masuk pun trafik tgh2 mlm..lain la ben ashaari..=)


ni yg kasi link url blog dia dkt facebook jer...kebetulan perempuan..=)

hahahahha..apo2 yolah jang...gudnite yerrr

perempuan ja ka ujang oih? laki tamau? wink* wink* :P HAHA!

xda.. #okbai... hahhahha... kdding..




keenttuuuttt

lol...

apesal tak tdo je..

wahahha

wahh...rmai lagi lom tido nih, gi tido cpat..hehe ^^

koh koh koh
mujur ai x cakap ai x tido lagi masa tu...koh koh koh

JOM KASI TERJAH!!!

haha... tyme ni la ramai ngaku xtido.. ujang, miera punye link xde gak ke? xtido 1malam tau

ko wat pe memalam buta tak tido lagi ... org kawen awal2 lagi masuk bilik dah

sian...wanda mlas nk tunggu tenet..tros main game je

ni mesti dak Yana tak bagi masuk bilik.. hahaha...


EmoticonEmoticon