Saturday, May 21, 2011

Suara jantan ke pompuan


Menatang atau bendalah ni dah lama ada....dah gua rasa ramai yang dah tau...hee..


Tapi takpa la..di kesempatan sambil tak ada idea nak update apa..., gua saja kongsi kepada yang tak tau lagi ek...,


Yang dah lama tahu tu buat-buat la baru tahu ok..('',) ce cuba arahan bawah ini...



**************************

Rahsia Jantina PC/LAPTOP Korang 

1. buka notepad paste ayat ni,
CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love YOU"

2. Pastu save as i love u.vbs

3. Tutup notepad setelah save then double klik dengar suara 'i love u' melalui bunyi tu.jantan ke betina

Selamat Mencuba 


*************************** 

Gambar Hiasan
( habis la minah ni)

Laptop gua perempuan...patut la gua gatal jer nak mengadap laptop gua ni...hahahha

Naz dengan Syafiq punya gua rasa mesti suara Nyah...('',)




Sekian..Peace (~_^)v


p/s : bosan gila duduk umah..hurm..


28 Orang Memberi Komen & Pendapat

laptop qaseh kuar suara doremon ..pehal ujang hahah

hahaha,suara beyonce woo XD

Perghh..jadi lah..laptop aku perempuan!
ahh..malu lah aku mcm ni.selama ni aku ngadap laptop tak pakai baju..hehe
thx for the info.

lptop sya xley dble klik..so xley bkk..dem~

kalau laptop gua jantan, camne

ptt la sggp xtd0 dk ngadap lapt0p..

ishh,.aku nak tukar lappy la,. sore pmpuan la,. ak nak sore laki,.kih3,.=p

aku cakap i love you kat laptop.laptop balas, i love u too..suara perempuan!..awww..

ahaha saye punye pompuan.. kecewa.. =.='

p/s; nape byak sgt blog ade gbar pompuan tu ek??

HAHA! aku punya pompuan. adess. sama la jang. asyik ngada laptop ni jerk.

sekali suara edward cullen ohhhhhhhh.....x tidoq malam la pasni...hahahha

adakah ini ujang seperti yang digembar-gemburkan..hihi

http://masturazakaria.blogspot.com/2011/05/wacana-kenal-pasti-blogger-bersama-bro.html

hahahaha...dah tau lama dah
akak punya takde jantan takde betina...laptop khunsa
ekekekeke

ahahah akak pun dah tahu lama .. ermm pelik dan lucu lak kan :)

haha.

laptop sy perempuan ;)

ye ke..aduh nntila cuba...tkt keluar sore jantan hehehehe

ila lesbo ! har3

haha..macam siot je..aku pnya les weh..

haha..dah try...suare laki laa..mybe johnny depp kot...nk mintak share yer =D

wallawei..xpnh tau ada benda ni..kuno betul. skali kuar suara jantan macho sey. hahahhaa..tq!


EmoticonEmoticon