Thursday, May 5, 2011

Selamat sudah memanjat BUKIT

Tadi dengan secara sponton gua dan YANA merancang untuk naik mana-mana bukit..,so ke CAMERON HIGHLANDS la gua bersama YANA...('',) (tgk entri INI)

Sekarang ni gua dah selamat memanjat BUKIT untuk ke puncak CAMERON HIGHLANDS...,walaupun ramai menasihatkan gua melalui jalan simpang pulai.., tapi gua lalu TAPAH jer tadi...,

Jalan lalu TAPAH ni memang bengkang bengkok.., tapi dekat la sikit kot..perjalanan dari rumah gua ke puncak CAMERON ni amik masa 4 jam jugak la...grrrr, gua ingatkan dekat jer..tapi takpa..puas hati...('',)

Sekarang ni kepala otak gua untuk panjat BUKIT CAMERON dah lepas...so gua tak tau nak pikir panjat apa pulak malam-malam nie...ok bye#


"Allaahumma innii as-aluka min khairihaa wa khaira maa jabalathaa 'alaihi wa a'uudzubika min syarihaa wa syahri maa jabalathaa 'alaihi"


Sekian....Peace (~_^)v

Kongsi Gambar Sikit

( gambar ni mcm gua BENCI gila dekat TAUFIQ dengan ZAMIR hahahaha)

( gua tak tau apa dalam fikiran mamat API ni )



p/s : ngantok pulak malam nie...arghhhh


41 Orang Memberi Komen & Pendapat

ensem & cun lah dua2 mempelai :)

tahniah ujang. moga bahagia hingga akhir hayat

Miss Dill^^

tu doa nak ehem2 ke wei??erk..muahaha,.

panjat jew lar pape pun ujang.. (-.-)

malu2 plak.....panjat katil sudah....ahahaa......

aku BENCI giler nak brgambar dgn ko...HAHAHA>>>>!!!!!

aicehhh tetibe lak rasa ngantuk eh...hahahahahahahahahahahaha

aceh! ayat last tuh.. awl jer ngantuk eyh.. huhu

bila dah halal semua dah boleh panjat, wahaaa. :)

eeeeeeeeeee.....dasat...untungler..hahaha

bestnye kalau dapat baby cepat2. hee

malam x boleh panjat bukit nanti cedera..gelap kan.

impian ujang sudah menjadi kenyataan .. impian dari kecik....

fuhhh besh nya tido sana sejukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk je. =)

hallamak..
ditepeknya muka aku kat situ..
selamat memanjat ujang..
keh keh keh

dahsyat laa korg nih.. da sampai pucak pn still update blog jgk..

doa ehem2? wow!

;)

dah malam dah ni. apa lagi, dah abes panjat blom?

ujang : perghhhh!!! agak lucassss kata2 yu ini...apa pun ai setuju je...RELA KE TAKPE??? selamat beradu tenaga ye kawan ku...badai di lautan sanggup ku renangi, inikan pula bahtera di depan mata!!! ntah pape ah...koh koh koh

awal lak ngntuk mlm ni ye, jang..
hehe..

doa ape tu??apesal macam tak pernah tau je..erk.

tajuk entry nak menyengat je skang eh..haha

macam2 la ko jang.kemsalam kak yana.

wahh...semoga bhgia ya selamanya...
suka la tgk org kawin
:)

baca entry ujang terus rasa nak kawen..hahahhaa!!~

kim salam kat sis yana..^__^v

alhamdulillah sampai jugak kau bro ujang. ngantok erk? takpe tido awai nah? selamat malam jumaat :p

bawak balik stoberi barang dua tiga kilo ooiiii..




hehe


selamat berbahgia xD

PANJANG EA DOA TIDO UJANG ! KEHKEHKEH !

kihkih bgos skang sjak kawen
pndai bace doa sblum tido..
gud boy..ekekeke

ngntuk???
jgn !!!
minum superpower oke

MIL ko telah konpom kan ..mmg ko kat cameron..hahaha

selmat honeymoon....
doakan yana bunting pelamin

dlm nk pnjat2 sempat gk ko update belog ye jang...haishhh!

nasib tak semput time panjat bukit tu..

wahaha!!!! weh..nk panjat gak bukit uh.haha

suke ko ea jang ;-D
smg berbahagia

erkkk.. happy panjat bukit yer ujang.. hahaha


EmoticonEmoticon