Thursday, May 26, 2011

Posisi Tidur yang Best

Gua tak tau sengal ker apa posisi tidur mereka nie..layan jer la..orang email kat gua..gua tepek jer dekat blog...











TAPI POSISI NI YANG PALING HODOH..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


~

~

~


~


~

Faizal Fredley



Moral of the story

- Jangan sebab blog kau tidur lambat(gua la tu)

- Sebelum tidur baca doa

- Gua suka kutuk Faizal Fredley


"sebenarrnya email nie dah lama, motif nak kutuk FF jer..hee"


Sekian...Peace (~_^)v



P/S : Lesen gua dah mati...kejap lagi nak kumpul Dragon Ball untuk hidupkan balik lesen gua..!!!



24 Orang Memberi Komen & Pendapat

kahkahkah!!! sengal la ko...;D

hik hik hik, kalau bdk2 tdo cam gitu comellah, tp kalo kita ni tdo camtu???

cumel nyer budak tecik 2 tidur!

hahahahaha...mmg kelakar yg cara tido ni, dlm LRT tu mmg tak boleh blah!

tidur dalam iman. kah3

ce tanye yana, ujang tdo mcm mne..??

ada selera pulak budak tu tidur atas jamban....uweekk

say yes kepada tidur merata!

aku nye header blog relaks jerk ngah tido... hahaha

comelnye yg baby tu....ase cam nak pelok je....:D

snagt comel baby2 tuh..Ujang lak mcmna??kena suh Yana tayang la ni :P

kau tido camna ujang? keh3x. :)

http://keleboqmaneh.blogspot.com/2011/05/tujuh-kalimah.html

ingatkan ada gambar penulis tdo. cehh

alamak hahahah

huduh bebeno daa care tido
tp baby lau tido menonggeng memang banyak
hahah

bukan rare daa

lagi huduh tidor GOYANG KAKI!!!
huahuahuahua
kite serupaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kiut gilerr ff tido..comel siot...hhahah..bengong ko jang...siap la ko...tunggu entry pembalasan..

haha suke btol buat entry balas membalas ni ek. tp fun okeey! nak lagi kengkawan blogger yg gile2 :D

siannya tengok dak2 kecik tue...penat sangat la tue

Penah nek bus....
Then tetiba jek dengar bunyi mcm cempedak jatuh..
Rupanya ada orang terjatuh dari tempat duduk cz syok sgt tdo..
Hahahahaha:D
Terus je orang tu kua dari bus cz malu..


EmoticonEmoticon