Friday, May 20, 2011

Naz bongok ker Man yang bongok ek..

Al -kisahnya 

Seorang perompak bernama Naz yang baru merompak sebuah bank telah ditangkap oleh pihak polis bernama Man .



Polis : Jangan bergerak!!!!

Perompak : ok...ok...

Polis : Angkat tangan!!!!!

Perompak : Kan tak boleh bergerak..macam mana nak angkat?tangan

Polis : Derm..!!!!!

 
 sumber dari email gua....


" Jalan cerita rekaan semata-mata yang diedit untuk bertanya..siapa yang bongok ek....????" 


Sekian..Peace (~_^)v


 
 (gambar hiasan dari pakcik google)


p/s : kalau gua jadi Polis tu gua tembak jer perompak tu..


41 Orang Memberi Komen & Pendapat

confirm la naz yg bongok...eh??

atau pon...ko yang bongok...HAHAHA..

ko bongok!! HAHAHAHAHAH

smgt aku komen smpi 3 kali...dah tu jek

Polis yg bernama Man tu yg bingok...nk bg arahan pn x btol..hishhh trok btol polis yg bernama man tu..nama je polis tp xreti pikir...

** sory trover..haha

ujang : bagi ai, gambarajah hiasan tu yam bongok...koh koh koh THUMBS tu nora danish.......auuuuuuwww...

koh koh koh

errmmm . rasenye kan . dua2 bongok .haha

sepatutnya , angkat tangan.then jgn bergerak..huhu...

hehe bongok tul si pembuat entri~ lalala~ :p

yg buat entry ni yg bongokkk..;D

haha terase yang membaca plak bongok..kuikui

eleh korang tersipu-sipu lak nk ckp si pembuat entry ni sape .

SI UJANG .

hahahaha...siot..

gua dah agak dah..

mesti akan ada yg ckp gua bongok..

grrrrr

no comment -______________________-

2 2 kot.hahahahahha sabo jelah.

tiga tiga . naz , polis ng ujang . kahkah

Ujang yg bongok sebab buat cite ni..bhahahahaa..lari!!!!!

ko yang bongok sebab wat cerita rekaan cm ni.. haha

sape bongok? haha. lawo gmba eh:D

aku bukak sebab tertarik dgn gambar!! aahahahah

aku je ckp tak....aku akan ckp, ujang yg ngek....Hahahahahha......

sape yang terlibat dalam cerita ni semua ****ok.. haha

pernah dapat emel gini...

samo2 bongoklah tue...hehehe

yeah..baru merasa dtg blog ujang

ko la yg bongok jang,.HAHAHA
bnyk cito ko buek kan,. g jadi director nun,.HAHA

ko la yg bongok jang,.HAHAHA
bnyk cito ko buek kan,. g jadi director nun,.HAHA

kesian man yusoef yang kacak..kena buli dgn ujang..hehe!!~

kesian ujang kena bongok..
tu lah..sape suh buat entry yg bongok..
kan dah kena bongok..
hahaha..

tu sebab ujang bukan polis.. keh3

tu sebab ujang bukan polis.. keh3

eh..dalam pic tu sempat lagi nak amik gambar masa saman..xboleh belah

eh..dalam pic tu sempat lagi nak amik gambar masa saman..xboleh belah

mak aihhhh sadi sungguh aku baca..cett

tiga2 bongok skali dgn pengolah cite..sekiann

comel nyer nora

ciss.. polis trafik tak jadi saman nora danish.


EmoticonEmoticon